  • Data: 2010-08-04 11:04:32
    Temat: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-04, Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:
    > No hmm, pisałeś że teraz masz grafitowy ;)

    si. 4 latni grafitowy, i 2 letni pomarańczowy.

    > A ja myślę że na stronach www nie ma wszystkiego co salon może zaoferować,
    malowanie
    > od zera nowego auta to lekko poroniony pomysł, bo często można zamówić kolor
    > indywidualnie i to będzie lepsza opcja. Jak masz coś na oku to zadzwoń/odwiedź
    > salon i zapytaj co mają w tym temacie do zaoferowania. Często np zamówienia
    > flotowe są w barwach firmowych i salony to robią, więc dla indywidualnego
    > klienta też pewnie się da.

    w salonie byłem i gadałem. ale koleś z którym gadałem był albo mało
    kontaktowy, albo tego nie robią. stąd moje pytanie tu.
    ale jeśli ogólnie coś takiego istnieje, to po prostu poszukam innego
    dealera, lub skontaktuję się po prostu z importerem.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007