eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak mieć Tesle za darmo...Re: Jak mieć Tesle za darmo...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <oroavd$hh1$1@node2.news.atman.pl>
    <59dfc1e9$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <ortdg3$31m$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <59e264d9$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <os3eh5$gq1$1@dont-email.me> <59e5af2d$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 17 Oct 2017 10:49:45 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <59e5c429$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.114.146
    X-Trace: 1508230185 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 83.28.114.146:53070
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 860238263
    X-Received-Bytes: 3030
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616946
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-10-17 o 09:38, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Oct 2017 09:20:09 +0200, T.
    >
    >> Liczy się moc wytwarzana z jednostki objętości. Dlatego mając ogniwo
    >> paliwowe i stosunkowo niewielki zbiornik na wodór spokojnie przejeżdżasz
    >> 700 km. Baterie o takiej pojemności zajęłyby ze 4 razy więcej miejsca.
    >
    > W takim razie należy teraz tylko wyjaśnić dlaczego samochodów wodorowych
    > jest tyle co kot napłakał, choć auto zostało zaprezentowane dziesięć lat
    > temu, dopiero niecałe dwa lata temu trafiło do sprzedaży i jakoś szału nie
    > robi. Otóż infrastruktura jest praktycznie zerowa, jeszcze gorzej to wypada
    > niż przy prądzie. Wg mnie to ślepa uliczka, podobnie jak hybrydy benzynowe.
    >
    Moim zdaniem dlatego, że to trudniejsza technologia. I per saldo nie
    wiem, czy nie droższa. Prąd do ładowania masz wszędzie, a stacje z
    wodorem - chyba najbliższa w Berlinie.
    Swego czasu były próby łączenia wodoru z jakimiś innymi pierwiastkami,
    żeby nie mieć wysokociśnieniowych butli na pokładzie, ale to się nie
    udało (do uwalniania potrzeba by było zbyt dużo energii). A nie każdy
    lubi wozić bombę w samochodzie, mimo zapewnień o jej bezpieczeństwie (to
    kwestia psychiki, bo oświadczenia wykazują, że najchętniej to się
    zapalają auta benzynowe, zbiorniki też).
    Z tych powodów jednak sądzę, że przyszłość to elektryki, w dodatku chyba
    te na superkondensatory. Wtedy nawet podjechanie co 100 km na 2 minuty
    do ładowania to nie problem. Do miasta większości wystarczy, a w drodze
    co godzinę można rozprostować kości (byle ładowarka była wolna :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: