-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Date: Sat, 09 Nov 2013 13:41:26 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak liczyć pojemność silnika
References: <527d9262$0$2283$65785112@news.neostrada.pl>
<527dd102$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
<1xphnnijz8opo.wdscdyr3edg5$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1xphnnijz8opo.wdscdyr3edg5$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131108-1, 2013-11-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <527e2d75$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1384000885 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2187 83.238.170.2:50643
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2015
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510302
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-09 12:25, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Sat, 09 Nov 2013 07:06:59 +0100, sqlwiel napisał(a):
>
>
>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Obj%C4%99to%C5%9B%C4%87
_skokowa
>> Dodam, że tak wyliczona fizyczna "pojemność skokowa" ma się tylko z
>> jakoś z grubsza do pojemności podawanej "dla celów podatkowych" (patrz
>> jakiś niemiecki fahrzeugbrief).
>
> Nie wiem co to jest pojemność do celów podatkowych, ale wszystkie silniki w
> których pojemność mierzyłem, miały ją zgodną co do 1cm^3 z tym co podane
> jest w dowodzie rejestracyjnym
No to chyba przyjdzie mi odszczekać.
Kołatało mi się w głowie z dawnych czasów, że dla auta 1.6 pojemność
"fizyczna" była kilka cm3 powyżej 1600, a "hubraum nach steuer" - ta
"nominalna", czyli jakieś 1597.
Teraz sprawdziłem dwa farzeugbriefy i tej "większej" faktycznie nie ma.
Siadł i wstydził się.
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.13 13:58 sqlwiel
- 09.11.13 14:21 J.F.
- 09.11.13 14:47 J.F.
- 09.11.13 14:58 masti
- 09.11.13 15:17 Tomasz Pyra
- 09.11.13 18:22 Tomek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=