  • 401. Data: 2014-02-07 11:07:27
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-07, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Mozna i tak.
    > Ja nie jestem taki przewidujący, zeby dostosowywac polise do urlopu :(

    Dostosuj urlop do polisy!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 402. Data: 2014-02-07 11:56:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Feb 2014, Tomasz Stiller wrote:

    > Przecież nikt nie karze czekać do ostatniego dnia :)

    A za co (nie) karze tym czekaniem? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 403. Data: 2014-02-07 13:27:38
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Odpowiedź proszę na moje pytanie, kiedy jeszcze samochód trafia do CEPIKu.

    Ty to wiesz. Masz jakąś teorię, to ją przedstaw.

    Wiwo

  • 404. Data: 2014-02-07 15:00:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 00:06, J.F pisze:

    > Z sadu tez ? Bo o ile wiem, to sa jakies klopoty.

    Zasadniczo to nie było mowy o pismach z sądu (to już Twój
    pomysł - mowa była o wysłaniu naklejki poleconym priorytetowym;) )
    Pismo z sądu (postępowanie cywilne i karne) zazwyczaj przychodzi za
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru i o ile wiem, nie było możliwe wysyłanie
    na poste restante, ponieważ jakieś tam rozporządzenie
    Ministra Sprawiedliwości tego zabraniało. Może teraz jest inaczej,
    nie wiem, podejrzewam jednak, że może być inaczej, ponieważ
    wtedy nie wolno było również wysyłać również na skrytkę pocztową,
    a teraz chyba można - zwrotne potwierdzenie w niczym nie przeszkadza,
    w skrytce jest awizo i z nim się maszeruje po przesyłkę.

    > No i o to chodzi. A Tomaszowi wpadlo ? Czy tak sobie mowi o teoretycznej
    > mozliwosci, z ktorej jednak nawet sam nie korzysta.

    Przecież napisałem, że ogólnie to idiotyzmy niemniej wysyłka poste
    restante jako taka działa.

    > Na pismach z sadu chyba nie dziala, bo potrzebuja zwrotki.

    Działa - w skrzynce jest awizo :)

    > A tymczasem pismo awizowane dwukrotnie uwaza sie za dostarczone i
    > maszyna prawna idzie dalej ...

    To jaki widzisz problem?

    > No wiesz, akurat te gratyfikacje moglyby zadzialac.
    > Zreszta UFG juz je rozdawal
    > http://www.rankineo.com/kat/aktualnosci/ufg-coraz-le
    piej-wspolpracuje-z-policja/

    Odkopałeś jakiś materiał, w którym jest informacja, że policja
    zwiększyła liczbę zgłoszeń do UFG z przeprowadzanych kontroli i za
    dobrą pracę dostali po laptopie na komendę. To coś zupełnie innego niż
    wypłacanie osobnikom sporych kwot za donoszenie na sąsiada.
    Odróżniasz nagrodę o dobrze wykonywaj pracy od prywatnego donoszenia za
    pieniądze?

  • 405. Data: 2014-02-07 15:40:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 11:07, AZ pisze:

    > Dostosuj urlop do polisy!

    Jest to jakaś opcja - idąc tym tropem najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać,
    bo a nuż, widelec coś może przyjść do domu poleconym ;)
    Nie wspomnę już o formie dość awangardowej w stylu oczekiwania naklejek
    trzykolorowych, ponieważ mam od kwietnia do kwietnia + kolejny rok
    obowiązywania OC nawet jak nie zapłacę. Tego nie można przegapić ;)

  • 406. Data: 2014-02-07 15:52:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Jest to jakaś opcja - idąc tym tropem najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać,
    > bo a nuż, widelec coś może przyjść do domu poleconym ;)

    Nasz Tomasz specjalista na pewno ma na to jakas rade ;-)

    > Nie wspomnę już o formie dość awangardowej w stylu oczekiwania naklejek
    > trzykolorowych, ponieważ mam od kwietnia do kwietnia + kolejny rok
    > obowiązywania OC nawet jak nie zapłacę. Tego nie można przegapić ;)

    Ciekawe kiedy nasz specjalista wyskoczy z pomyslem naklejek wydawanych
    za zlozenie PIT-a. Kazdy by mial naklejke i od razu bylo by wiadomo
    czy placi podatki. Spotkalbys w sklepie takiego bez naklejki, zakupy
    robi a PIT-a nie zlozyl, no to mozesz go ujac i wezwac policje - taka
    obywatelska postawa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 407. Data: 2014-02-07 15:53:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-07, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > czy placi podatki. Spotkalbys w sklepie takiego bez naklejki, zakupy
    > robi a PIT-a nie zlozyl, no to mozesz go ujac i wezwac policje - taka

    Zapomnialem - naklejka oczywiscie na czole.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 408. Data: 2014-02-07 16:07:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 15:52, AZ pisze:

    > Nasz Tomasz specjalista na pewno ma na to jakas rade ;-)

    Nie wątpię - najwyżej będzie chciał, by ktoś to za niego opisał :P

    > Ciekawe kiedy nasz specjalista wyskoczy z pomyslem naklejek wydawanych
    > za zlozenie PIT-a. Kazdy by mial naklejke i od razu bylo by wiadomo
    > czy placi podatki. Spotkalbys w sklepie takiego bez naklejki, zakupy

    Wiesz, to całkiem interesująca propozycja. Ja bym to rozwinął w
    dokładniejszą kontrolę - proponuję naklejki z nadrukiem roku za
    który złożono PIT i przydział kolorów do powiatów (gminy pominę)
    - od razu będzie wiadomo kto słoik i PIT-a na miejscu nie płaci
    (a obowiązek takowy posiada). Za jednym zamachem dwie sprawy załatwimy.

    > robi a PIT-a nie zlozyl, no to mozesz go ujac i wezwac policje - taka
    > obywatelska postawa.

    Obywatelska postawa to obywatelska postawa - ona jest w porządku.
    Zapomniałeś o wynagradzaniu tych, którzy "donieśli" - to nie jest
    obywatelska postawa, a chęć zarobku...

  • 409. Data: 2014-02-07 16:28:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > - od razu będzie wiadomo kto słoik i PIT-a na miejscu nie płaci
    > (a obowiązek takowy posiada). Za jednym zamachem dwie sprawy załatwimy.

    Niekoniecznie. Wg. prawa podatek sie placi wg. miejsca zamieszkania
    na 31 grudnia. Wiec jak sloik pojechal na Sylwestra do domu to wszystko
    jest zgodnie z prawem ;-) Za to polowa Warszawy powinna placic w Zakopcu ;-)
    Ale pomysl na miare naszego Tomaszka.

    > Obywatelska postawa to obywatelska postawa - ona jest w porządku.
    > Zapomniałeś o wynagradzaniu tych, którzy "donieśli" - to nie jest
    > obywatelska postawa, a chęć zarobku...

    Oj tam, dla naszego specjalisty to jedno i to samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 410. Data: 2014-02-07 18:11:35
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 15:00:38 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Odróżniasz nagrodę o dobrze wykonywaj pracy od prywatnego donoszenia za
    > pieniądze?

    Tak z ciekawości zapytam - czy postawa obywatelska to ogólnie zła robota,
    za którą nie należy się nagroda? Oczywiście nie uścisk dłoni komendanta.

    Tomek