  • 271. Data: 2014-02-05 01:49:46
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 00:42:04 +0000, masti wrote:

    > a z czym będzie ta strona porównywać?

    O tym też pisałem na samym początku, ale to już sobie sam sprawdzisz bo
    nie chce mi się powtarzać :)

    Tomek

  • 272. Data: 2014-02-05 01:51:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-05, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Ile razy byłeś kontrolowany przez ostatnie, powiedzmy 3 lata? Ja jeżdżę 5
    > różnymi samochodami - ale nie kontrolowano mnie ani razu. Ale to ja,
    > robię tylko 35k rocznie, może za mało.

    Niezly manipulator z ciebie, wyciales cytat wyzej ktory brzmial:
    ---
    > Jakie problemy? Możesz wyjaśnić co masz na myśli? Bo akurat ze
    > sprowadzonymi to sprawa jest stosunkowo prosta.
    > Jak jest niezarejestrowany, to dużo nie pojeździ, bo szybko go policja
    > wyłapie.
    ---

    Rozumiem, ze te 5 samochodow albo przynajmniej jeden z nich jest na obcych
    blachach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 273. Data: 2014-02-05 01:55:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, February 5, 2014, 1:34:03 AM, you wrote:

    [...]

    > To był drobny skrót myślowy, ale nie - od razu należy się do tego
    > przypierdolić, prawda? Taki to tutaj jest zwyczaj, że zamiast rozmawiać
    > stara się przypierdolić dyskutantowi na wszystkie możliwe sposoby.

    Jak zwykle, biedny pokrzywdzony króliczek. Zraniona panienka i jeden
    wielki skrót myślowy. Żeby choć raz ,,pomyliłem się", ,,nie wiedziałem".
    Nie - tylko ,,Niemce mnie bijom!"...

    Kolejny, żenujący pokaz absolutnego braku samokrytycyzmu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 274. Data: 2014-02-05 01:57:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Wednesday, February 5, 2014, 1:51:50 AM, you wrote:

    [...]

    > Niezly manipulator z ciebie, wyciales cytat wyzej ktory brzmial:

    Ale to normalna metoda tego trolla - wyciąć kontekst i udawać, że mowa
    o czymś innym. A jak się go złapie na gorącym uczynku, to biedna
    panienka chlipie, że go źle traktują.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 275. Data: 2014-02-05 02:05:44
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 01:55:52 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Kolejny, żenujący pokaz absolutnego braku samokrytycyzmu.

    Romuś, nie uczyli Cię w tej starej szkole, ale jak się nie ma nic
    sensownego do powiedzenia to się nie odzywa? :D

    Tomek

  • 276. Data: 2014-02-05 02:06:38
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 00:51:50 +0000, AZ wrote:

    > Rozumiem, ze te 5 samochodow albo przynajmniej jeden z nich jest na
    > obcych blachach?

    Dwa z nich, ale jakie to ma znaczenie dla tej dyskusji? Hę? Wskażesz?

    Tomek

  • 277. Data: 2014-02-05 07:57:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 5 lutego 2014 00:36:13 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > On Tue, 04 Feb 2014 23:23:03 +0000, masti wrote:

    > A nie wolałbyś, żeby nawet na tym prywatnym podwórku chroniła Cie polisa
    > staczającego się? Nawet najlepszy kumpel może nie mieć kasy na naprawę
    > Bentleya

    Wolalbym, + np. ubezp. od jego dzieci grajacych w pilke tez... ;)

    Tylko jaki w tym sens? Wg mnie samochod to najzwyklejsze narzedzie do przemieszczania
    sie, nalezy kupowac takie, na ktore kupujacego stac, czyli nie bedzie plakal jak sie
    zepsuje, ktos zadrapie itp...
    Wiadomo, ze najprosciej z polisy spracy naprawic, ale jak sie nie da, to nie, trzeba
    naprawic samemu...

    Trudno kazdemu nakazac kupno ubezpieczen "od wszystkiego"

    WS

  • 278. Data: 2014-02-05 09:30:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, February 5, 2014, 2:05:44 AM, you wrote:

    > Romuś,

    Nie przypominam sobie, żebyś był moją laską - nie lubię chłopców w tej
    roli. Nie spoufalaj się - za młody jesteś.

    > nie uczyli Cię w tej starej szkole, ale jak się nie ma nic
    > sensownego do powiedzenia to się nie odzywa? :D

    Na pewno ciebie tego nie nauczyli, króliczku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 279. Data: 2014-02-05 11:31:06
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-05 00:49, AZ wrote:

    > Zmusil mnie do posiadania ubezpieczenia chociaz pojazd tego nie wymaga bo
    > stoi u mnie w garazu i jedyna krzywde jaka moze zrobic to mi gdy podczas
    > porzadkow sie na mnie przewroci, ale nie potrzebuje by mial on wtedy OC.

    to sie nazywa 'prywatna interpretacja'.
    Niestey w PL kazdy ma swoja 'prywatna interpretacje' - w urzedach
    rowniez - to nasz narodowy sport :/

    Wg aktualnego prawa, skoro masz motocykl niewyrejestrowany, powinienes
    miec na niego OC. Moze stac nawet w kartonie, pudle, bez kół i silnika.
    Możesz go zezłomować, ale nawet jeśli to zrobisz fikcyjnie, to zgodnie z
    prawem nigdy już tego pojazdu nie bedziesz w stanie zarejestrowac.

    Jesli jednak bedziesz chcial go zarejestrowac, to moze pewnego ranka
    zadzwonic do Ciebie smutny pan z UFG i zapytac o kwitki ubezpieczenia bo
    im sie w systemie pojawila zjawa z luką w pamięci ;)

  • 282. Data: 2014-02-05 14:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > LoL. Ciekawe na jakieś podstawie zakładasz, że skuteczność UFG będzie
    > rosła o 50% rok do roku. Będzie raczej dokładnie odwrotnie, bo
    > odkopywane będą coraz trudniejsze przypadki.

    Bo te coraz ciezsze przypadki to beda coraz bardziej zezłomowane samochody.
    A rozumiem, ze nie o takie ci chodzi...