  • Data: 2014-02-05 22:31:01
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-05, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > to sie nazywa 'prywatna interpretacja'.
    > Niestey w PL kazdy ma swoja 'prywatna interpretacje' - w urzedach
    > rowniez - to nasz narodowy sport :/

    A jaka ma byc interpretacja jak przepis jest tak chory, ze inaczej tego
    interpretowac sie nie da. Jak kaza Ci placic za oddychanie i zapisza
    to w prawie to tak bez szemrania bedziesz placil?

    > Wg aktualnego prawa, skoro masz motocykl niewyrejestrowany, powinienes
    > miec na niego OC. Moze stac nawet w kartonie, pudle, bez kół i silnika.
    > Możesz go zezłomować, ale nawet jeśli to zrobisz fikcyjnie, to zgodnie z
    > prawem nigdy już tego pojazdu nie bedziesz w stanie zarejestrowac.

    Mylisz sie. Bedzie mozliwosc rejestrowania jako pojazd zabytkowy, tam
    mozna to w ostatecznosci zalatwic bez dokumentow.

    > Jesli jednak bedziesz chcial go zarejestrowac, to moze pewnego ranka
    > zadzwonic do Ciebie smutny pan z UFG i zapytac o kwitki ubezpieczenia bo
    > im sie w systemie pojawila zjawa z luką w pamięci ;)

    Ale ja nie mam obowiazku tych kwitkow posiadac. Nie ja mam udowadniac, ze
    mam/mialem OC.

    --
    Artur
    ZZR 1200