    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Wed, 5 Feb 2014 19:25:27 +0000 (UTC)

    On Wed, 05 Feb 2014 19:00:13 +0000, Budzik wrote:

    > Czasami, jak akurat nie ma mnie w domu?
    > Poza tym potwierdzenie nie przychodziło do mnie nigdy poleconym. Teraz
    > bedzie musiało poleconym? Do dodatkowe kika złotych kosztów.
    > A listy giną. Wtedy trzeba wysłać ponownie.

    Ale co to ma do rzeczy, ze nie ma Cię w domu. Wtedy dostajesz aviso.
    Różnica w kosztach między poleconym a nierejestrowanym jest pomijalna
    przy kosztach polisy - nawet dla nadawcy detalicznego, a co dopiero
    hurtownika.

    > Aha.
    > I wtedy nie dostanę mandatu za brak naklejki?

    Zakładam, że to już zależy od tego co powiesz przy kontroli. Jeśli po pół
    roku od zawarcia polisy nadal nie masz naklejki, to nie liczył by na
    pobłażliwość.

    Tomek