  • Data: 2009-08-28 07:15:41
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 07:49:22 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > O MISTRZU! Może zaczniesz prowadzić kursy które nauczą ustawiaczy i
    > selekcjonerów uprawiajacych makro prawdziwej fotografii drobnych motywów?

    Dzięki dyskusji powolutku krystalizuje się definicja cyfrowych
    knotorobów, którzy przez zawłaszczenie nazywają siebie fotografami.
    Na dziś jest to: protetyk-ustawiacz-selekcjoner.

    Brzmi prawie jak spawacz-ginekolog.

    Dyskusja co prawda wygasa, ale mam nadzieję, że Loża Mędrców jeszcze
    raczy błysnąć swym blaskiem - ku nam, protetykom ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz