  • Data: 2009-08-21 21:04:46
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 19:34, Andrzej Jakubowski <f...@p...onet.pl> wrote:

    > do cyfry nie trzeba miec photoshopa za n tysiecy zlotych.

    Ale można; i nie za n tysięcy, tylko za darmo :-> Albo lajtruma.
    Ciekaw jestem ile osób tu piszących, ma licencjonowane oprogramowanie.
    Osoba, której pomagałem, kupiła przy okazji Captura; pani sprzedająca
    powiedziała, że to jej pierwszy klient na to oprogramowanie...

    > idiotyzmem by bylo obrabianie wszystkich zdjec tak jak podejrzewam nie
    > wywolywales wszystkich zdjec z b&w kliszy.

    Akurat ja wykonywałem odbitki z każdej klatki. Ale nie trzepałem tego
    na tysiące.

    > PS. hehe, kiedys wyklinalem cyfre jak nie wiem co ... a teraz musze
    > zakopac topor wojenny... ;-)

    Widać znalazłeś jakieś sensowne zastosowanie tejże ;-)

    Czarek