  • Data: 2009-07-11 12:02:32
    Temat: Re: Jak kupowałem Tamrona 17-50/2.8 w ARCDECO
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <4a5861ee$1@news.home.net.pl>,
    adam nabazgrał:
    > Ja bym nie chciał handlować sprzętem, który trzeba przebierać.
    > Chyba, że opowieści o wadach Tamronów są przesadzone

    To jedno.

    > lub wiekszość tych co
    > kupują łykają przebrane sztuki bez szemrania. Znaczy te których nikt nie
    > chciał ; )

    A to drugie. Ba, nawet z tego wynika to poprzednie.

    Generalnie o konieczności przebierania wiadomo z Internetu. Stąd też
    ludzie którzy się naczytają zaczynają przebierać, dostrzegają wady
    których by inaczej nie zauważyli. Dlatego w sklepach popularnych
    wśród Internautów robi się coraz większy odsetek tych obiektywów,
    które nie przeszły testów. Koniec końców czytałem gdzieś wypowiedź
    kolesia, który wpadł do popularnego sklepu sprzedającego również
    przez Internet, przetestował kilka sztuk i wszystkie były nietego.
    Następnie wpadł do małego fotograficznego, gdzie mieli
    dwie czy trzy sztuki. Wszystkie bez zarzutu.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )