  • Data: 2012-03-23 22:49:03
    Temat: Re: Jak klawiatura? Pytanie pozornie głupie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jkh92v$jtr$...@i...gazeta.pl...
    > Kiszka! Ciężko teraz znaleźć nieczarną.

    Znalazłem, tzn. nie znalazłem - ale nabyłem drogą kupna. Cena 30 PLN (czyli
    niestety nie można spodziewać się nadzwyczajności). Nieco za wąską - ktoś
    poskąpił odstępów pomiędzy główną częścią a odwróconym T i klawiaturą
    numeryczną. Enter w odwrócone-L, czyli tak jak lubię (choć nie jest to
    zgodne z ANSI). Znak '|' i backslash w dziwnym dla mnie miejscu, tj. na lewo
    od backspace (nota bene tak ~ jaki i \ są dość często potrzebne). Ale
    ogólnie może być (multimedialne klawisze są małe i nie będę na nie patrzeć -
    to i one nie będą patrzyły na mnie ;) ). Nazywa się to Easy-Touch ET-307
    Sigma.

    Mam białą klawiaturę - i nie musiałem po to przesiadać się z PC na Apple.

    > Jest 3x3, gdzie góny rząd, to SysRq+ScrollLock+Pause

    To chyba jakaś zaraza powszechna - układ 3x2 + 1x3 moim zdaniem był bardziej
    sensowny. Nota bene, do czego miał służyć System Request to chyba nikt nie
    wie...

    > Ponieważ jest cała czarna, więc kiszka.

    "Gray" nie oznacza koloru - ale po prostu fakt, że są one na bloku
    numerycznym po prawej stronie.

    > No, a całość nazywa się BTC 5107U i można oblookać np. tutaj:
    > http://bitcomputer.pl/product.php?id=15070#p3

    "Produkt chwilowo niedostępny."

    Nota bene - wcześniej miałem BTC-5197 - i to właśnie ona padła (przeżywszy
    wymianę paru komputerów, myszek, dysków twardych i chyba 2-3 monitorów).