  • Data: 2012-03-23 23:58:08
    Temat: Re: Jak klawiatura? Pytanie pozornie głupie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:eatpm75kur4gnkhlh0149md567dbj6p3db@4ax.
    com...
    > proponuje sie tez zastanowic nad kolorem papieru toaletowego. Ma
    > podobny wplyw na efektywnosc parcy, a kto wie czy nei wiekszy.
    >
    > A.L.

    Potwierdzam. I dlatego w pewnym "Centrum Obliczeniowym" za czasów głębokiego
    komunizmu napisano program maketape - genijalny w swojej prostocie:
    zadrukowywał on na drukarce wierszowej (mam nadzieję że A.L. wie co to było,
    młodsi mogą poszukać w Wikipedii) papier - najpierw XXXX potem ||||
    potem ---- potem ++++ itd.

    A.L. jest zapewne tak wielki, że aby napisać program, skompilować i
    uruchomić go - nie potrzebuje jakiejkolwiek klawiatury, nawet wirtualnej.
    Szczerze podziwiam.