eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak interpretować grafiki z georadaru...Re: Jak interpretować grafiki z georadaru...
  • X-Received: by 10.157.38.178 with SMTP id l47mr49072otb.13.1472015873354; Tue, 23 Aug
    2016 22:17:53 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.38.178 with SMTP id l47mr49072otb.13.1472015873354; Tue, 23 Aug
    2016 22:17:53 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!f6no12474168ith.0!news-out.google.com!d130ni45052ith.0!nnt
    p.google.com!f6no12496445ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 23 Aug 2016 22:17:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57bd0eac$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.32.50;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.32.50
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <57b818cb$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <57b84619$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bc9ce3$4$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bcaa29$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bcb71a$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bd0eac$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Jak interpretować grafiki z georadaru...
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 24 Aug 2016 05:17:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36813
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 12:04:13 UTC+9 użytkownik WM napisał:
    > W dniu 2016-08-23 o 22:50, J.F. pisze:
    >
    > >
    > > Wiec takie normalne interesy - na atrakcjach mozna zarobic, atrakcje
    > > przyciagaja turystow, na turystach wszyscy zarabiaja :-)
    > >
    >
    > Zacytuję to co piszą 'w temacie' media.
    > http://kulturaonline.pl/odkopia,zloty,pociag,tytul,a
    rtykul,25365.html
    > ''
    > Jak na razie, oprócz turystyki, na złotym pociągu zyskują małe lokalne
    > przedsiębiorstwa. W Wałbrzychu pojawiły się różnego rodzaju pamiątki
    > związane z legendarnym znaleziskiem - od koszulek i kubków po czekolady
    > w kształcie złota. Pomysłowość ludzi nie zna granic - na billboardach
    > zawisły reklamy usług z hasłem "złotego pociągu", które nie bardzo mają
    > sens. Przykładem może być plakat myjni samochodowej ,,Nad złotym
    > pociągiem" z wizerunkiem legendarnego odkrycia i podpisem "Złoty pociąg
    > nadjechał. Nowa myjnia bezdotykowa już otwarta".
    > Potencjał marketingowy chłonie nie tylko Wałbrzych - we lwóweckim
    > browarze powstało piwo o nazwie "Złoty Pociąg" z hasłem reklamowym
    > "Browar owiany tajemnicą". Do sprzedaży trafiło 3 tys. butelek. Piwa
    > można skosztować w restauracji na Zamku Książ, a obok niego w menu
    > przewija się również wino o tej samej nazwie.
    > Na złotym pociągu zarabiać będą również jego "odkrywcy". I nie mówimy w
    > tym przypadku o ,,znaleźnym", jakie zażyczyli sobie w przypadku odkopania
    > niemieckich kosztowności. Piotr Koper i Andreas Richter mają w planach
    > działalność komercyjną w obrębie pamiątek turystycznych. Chcą ruszyć ze
    > sprzedażą zapalniczek i papierośnic w kształcie sztabek złota, a dochód
    > z ich sprzedaży przeznaczyć na pokrycie kosztów związanych z pracami
    > wykopaliskowymi na 65. kilometrze.
    > ''

    To że ktoś sprzedaje złotą czekoladę zamiast brązowej, to nie znaczy że sprzedaje jej
    więcej niż dotychczas. Poszukiwacze skarbów z Mazur, którzy przyjechali pod
    Wałbrzych, zostawią trochę pieniędzy, które być może zostawiliby w Bieszczadach albo
    nad morzem, ale 'zwykli' turyści nie jadą tam tylko dlatego że ktoś ześwirował. I tak
    by tam pojechali, bo kogoś odwiedzają, albo po prostu lubią te okolice. Nic nowego do
    oglądania nie powstało, więc jedyny efekt całego zjawiska będzie taki że ZAMIAST
    brązowej czekolady, ktoś kupi złotą. A nie OPRÓCZ. A jak szum opadnie, to
    niesprzedana złota czekolada pójdzie na śmietnik bo się przeterminuje, a nikt jej nie
    będzie chciał. Tak samo kończą czekoladowe Mikołaje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.08.16 10:00 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: