eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak interpretować grafiki z georadaru...Re: Jak interpretować grafiki z georadaru...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feed
    er2.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak interpretować grafiki z georadaru...
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <57b818cb$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <57b84619$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bc9ce3$4$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bcaa29$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <57bcb71a$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 24 Aug 2016 05:04:11 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <57bcb71a$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <57bd0eac$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.248.8
    X-Trace: 1472007853 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.6.248.8:53220
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3048
    X-Received-Body-CRC: 4014152525
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36812
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-08-23 o 22:50, J.F. pisze:

    >
    > Wiec takie normalne interesy - na atrakcjach mozna zarobic, atrakcje
    > przyciagaja turystow, na turystach wszyscy zarabiaja :-)
    >

    Zacytuję to co piszą 'w temacie' media.
    http://kulturaonline.pl/odkopia,zloty,pociag,tytul,a
    rtykul,25365.html
    ''
    Jak na razie, oprócz turystyki, na złotym pociągu zyskują małe lokalne
    przedsiębiorstwa. W Wałbrzychu pojawiły się różnego rodzaju pamiątki
    związane z legendarnym znaleziskiem - od koszulek i kubków po czekolady
    w kształcie złota. Pomysłowość ludzi nie zna granic - na billboardach
    zawisły reklamy usług z hasłem "złotego pociągu", które nie bardzo mają
    sens. Przykładem może być plakat myjni samochodowej ,,Nad złotym
    pociągiem" z wizerunkiem legendarnego odkrycia i podpisem "Złoty pociąg
    nadjechał. Nowa myjnia bezdotykowa już otwarta".
    Potencjał marketingowy chłonie nie tylko Wałbrzych - we lwóweckim
    browarze powstało piwo o nazwie "Złoty Pociąg" z hasłem reklamowym
    "Browar owiany tajemnicą". Do sprzedaży trafiło 3 tys. butelek. Piwa
    można skosztować w restauracji na Zamku Książ, a obok niego w menu
    przewija się również wino o tej samej nazwie.
    Na złotym pociągu zarabiać będą również jego "odkrywcy". I nie mówimy w
    tym przypadku o ,,znaleźnym", jakie zażyczyli sobie w przypadku odkopania
    niemieckich kosztowności. Piotr Koper i Andreas Richter mają w planach
    działalność komercyjną w obrębie pamiątek turystycznych. Chcą ruszyć ze
    sprzedażą zapalniczek i papierośnic w kształcie sztabek złota, a dochód
    z ich sprzedaży przeznaczyć na pokrycie kosztów związanych z pracami
    wykopaliskowymi na 65. kilometrze.
    ''



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: