  • 21. Data: 2012-09-03 09:47:35
    Temat: Re: Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-09-01 07:14, rs pisze:

    > to kolko z metalu to pryszcz dla niszczarki. obawiam sie jednak, ze
    > dyskietka 3,5'' jest jednak troche za gruba. <rs>

    W większych można niszczyć dyskietki.

  • 22. Data: 2012-09-03 15:46:02
    Od: "Alfred" <n...@p...pl>

    Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.
    > Alternatywa to zamówienie usługi firmy która dysponuje
    > takimi urządzeniami, przyjeżdża i robi to na miejscu.
    Znasz taką firmę w Warszawie lub okolicy i wiesz jakie
    mniej więcej mają ceny? Chodziłoby o papier, płytki
    CD/DVD i dyskietki 5.25" oraz 3.5"

    Alfred

  • 23. Data: 2012-09-03 16:02:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-09-03, o godz. 15:46:02
    "Alfred" <n...@p...pl> napisał(a):

    > Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.
    > Znasz taką firmę w Warszawie lub okolicy i wiesz jakie
    > mniej więcej mają ceny? Chodziłoby o papier, płytki
    > CD/DVD i dyskietki 5.25" oraz 3.5"

    Nie robiłem tego od ~3 lat - mam w firmie odpowiednie niszczarki i jest
    to robione na bieżąco a wcześniej robił to u mnie dział księgowości
    likwidując dokumenty po upływie terminu przechowywania. Wklep w
    wyszukiwarkę "niszczenie dokumentów u klienta" i wyskoczy ci sporo firm.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2012-09-03 17:35:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 03 Sep 2012 09:47:35 +0200, Marrcino <n...@n...pl> wrote:

    >W większych można niszczyć dyskietki.

    a w jeszcze wiekszych mozna niszczyc i samochody. <rs>

  • 25. Data: 2012-09-03 18:30:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-09-03 15:46, Alfred pisze:
    > Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.
    > Znasz taką firmę w Warszawie lub okolicy i wiesz jakie
    > mniej więcej mają ceny? Chodziłoby o papier, płytki
    > CD/DVD i dyskietki 5.25" oraz 3.5"
    >
    > Alfred

    Daj 1000zł, zainwestuję w młotek 5zł, piec c.o. mam na miejscu i po sprawie.
    Nawet wystawię fakturę, ale z Was młotki.
    :-)

  • 26. Data: 2012-09-03 20:57:35
    Od: "Alfred" <n...@p...pl>

> [...]
    > likwidując dokumenty po upływie terminu przechowywania. Wklep w
    > wyszukiwarkę "niszczenie dokumentów u klienta" i wyskoczy ci sporo firm.
    Dziękuję.

    Alfred

  • 27. Data: 2012-09-04 02:06:35
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-08-31 19:39, Adamus pisze:
    > Jak zniszczyć fizycznie stare dyskietki (3,5")?
    > Trochę się tego nazbierało, trudno teraz je przejrzeć
    > żeby sprawdzić czy są na nich zapisane jakieś "poufne"
    > informacje.

    Włożyć wszystkie do foliowego worka, nasrać, zamieszać, zawiązać i
    wyrzucić do kosza.

  • 28. Data: 2012-09-04 20:41:42
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

> [...]
    > informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Mikrofalówka tylko przy użyciu wydobywa się dużo toksycznego dymu.
    Używałem mikrofalówki do niszczenia płyt CD/DVD wkładałem do cake-box'a
    (http://nokautimg3.pl/p-b6-eb-b6eb71ee205d1e7058542b
    1d83c0b78d500x500/pudelko-cake-box-na-10-plyt.jpg)

    i 30 sekund na maksymalnej mikrofali wystarczało.