-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q14oap$gh8$1@node1.news.atman.pl>
<rwbrzpd1fd0v.l7bf54xv9xhf$.dlg@40tude.net>
<5c35f02e$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<16k0kr8g5l8z0$.cqi7in0eyish.dlg@40tude.net>
<f...@g...com>
<5c38627c$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5c38627c$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Fri, 11 Jan 2019 13:51:20 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <5c389187$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.25.120
X-Trace: 1547211143 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 496 83.26.25.120:55938
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2295
X-Received-Body-CRC: 2364793332
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648100
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5c38627c$0$477$6...@n...neostrada.
pl...
>Ale tak na chłopski rozum - każda blaszka z sąsiednią nie jest niczym
>połączona. Mają one wyłącznie wspólny metalowy pasek (ściślej - dwa).
>Zatem jeśli blaszki są chwytane przez koło pasowe i siła przenoszona
>przez nie na metalową taśmę to oznaczałoby, że cała siła jest
>przenoszona przez te metalowe taśmy. A nie wyglądają na zbyt mocne.
10 ich tam jest. podejrzewam, ze laczny przekroj to jakies 10x2mm,
a ze dwa takie, to razem 40mm^2.
1500kG powinny przeniesc, przy promieniu minimalnym z 5 cm wyszlo by
750Nm.
To wiele silnikow da rade.
No chyba, ze sie pomylilem przy liczeniu, albo musieli obnizyc
naprezenia z uwagi na zmeczenie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
- 11.01.19 20:23 Tomasz Pyra
- 11.01.19 20:50 szod
- 11.01.19 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=