  • Data: 2010-12-11 18:28:23
    Temat: Re: Jak dojechac na przeglšd powypadkowy ?
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 10:44, J.F. pisze:

    > Rozsadnie .. ale potem Tobie tez podniosa skladke :)

    Że co? A niby na jakiej podstawie mają podnieść składkę za skorzystanie
    z czyjegoś OC?
    Jest szkoda, jest sprawca, jest polisa sprawcy, są koszty likwidacji
    szkody (w tym laweta) i ubezpieczyciel sprawcy ma obowiązek je pokryć.
    Jedyne co może zrobić (i zapewne na jeden okres ubezpieczeniowy to
    zrobi) to podnieść później składkę swojemu ubezpieczonemu (sprawcy), ale
    na to akurat też wpływu nie ma fakt, czy pojazd poszkodowanego musiał
    być holowany czy nie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __