-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<4ccf026f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0951$1@news.home.net.pl>
<4ccf0a56$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0e43$1@news.home.net.pl>
<4ccf1858$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf2519$1@news.home.net.pl>
<4ccf38de$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf4f45$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<iapdes$ngv$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
<iar12u$fh5$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<iarjni$3pu$1@inews.gazeta.pl>
<4cd22e71$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl>
<4cd33034$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Nov 2010 01:20:28 GMT
Lines: 15
Message-ID: <4cd35bdc$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288920028 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27031 80.52.166.102:55049
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323229
[ ukryj nagłówki ]begin Pszemol
> Masz może jakiś obrazek poglądowy jak to miałoby działać? Bo jakoś nie
> umiem sobie wyobrazić jak tarcza może pływać skoro jest dociśnięta kołem
> do piasty na pięciu dużych śrubach.
>>Tarcza, której konstrukcja umożliwia zachowanie minimalnego luzu wzdłuż
osi. Ułatwia to lepsze "ułożenie się" tarczy w zacisku hamulcowym i
efektywniejsze hamowanie.<<
Czyli wychodzi na to, że jednak zacisk raczej też musi być pływający przy
takiej tarczy (lub zrobiony tak jak u Ciebie).
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 05:01 Pszemol
- 05.11.10 05:06 Pszemol
- 05.11.10 05:04 Pszemol
- 05.11.10 05:08 Pszemol
- 05.11.10 05:07 Pszemol
- 05.11.10 05:51 DoQ
- 05.11.10 06:34 to
- 05.11.10 07:30 to
- 05.11.10 07:43 MarcinJM
- 05.11.10 08:06 to
- 05.11.10 08:15 kml
- 05.11.10 08:16 kml
- 05.11.10 08:18 kml
- 05.11.10 08:20 kml
- 05.11.10 08:21 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS