-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Date: Tue, 2 Nov 2010 20:02:43 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 19
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-247-242.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288746394 5788 76.223.247.242 (3 Nov 2010 01:06:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 01:06:34 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <4cd0a32b$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322556
[ ukryj nagłówki ]"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
news:4cd0a32b$1@news.home.net.pl...
> Dodam tylko, jedno pytanie, czy te tarcze, gdy zajdzie taka ekstremalna
> sytuacja nie spiszą się lepiej, niż gładkie?
Dodasz czy pytasz?
Na siłę szukasz uzasadnienia dla swojego wyboru? :-)
Jeśli Cię to uszczęśliwi, to jest jakaś tam szansa, że Twoje hamulce
lepiej będą hamować przez cały czas do następnej zmiany przez to
że klocek jest ciągle szlifowany i czysty. Ale czy to wpłynie na Twoją
całkowitą drogę hamowania? Zwłaszcza w zimie? Nie sądzę...
A przecież tylko to się liczy aby droga hamowania była ograniczana
przyczepnością opony do asfaltu a nie siłą działania hamulców...
Jeśli tradycyjne hamulce z gładkimi tarczami umożliwiają Ci
zablokowanie kół i aktywację ABSu to nie ma czego tu poprawiać
bo w tym momencie polepszanie hamulców nic Ci nie da w sensie
skrócenia drogi hamowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.10 03:11 to
- 03.11.10 04:03 Pszemol
- 03.11.10 07:07 kml
- 03.11.10 07:08 kml
- 03.11.10 07:12 kml
- 03.11.10 07:13 kml
- 03.11.10 07:14 kml
- 03.11.10 07:16 kml
- 03.11.10 07:43 to
- 03.11.10 07:56 MarcinJM
- 03.11.10 08:47 to
- 03.11.10 09:12 kml
- 03.11.10 09:47 to
- 03.11.10 09:50 kml
- 03.11.10 09:57 Hektor
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=