-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<4ccf026f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0951$1@news.home.net.pl>
<4ccf0a56$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0e43$1@news.home.net.pl>
<4ccf1078$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf3377$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf3408$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf3ebb$0$21011$65785112@news.neostrada.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 02 Nov 2010 04:21:06 GMT
Lines: 24
Message-ID: <4ccf91b2$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288671666 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20991 80.52.166.102:48493
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322240
[ ukryj nagłówki ]begin Tomasz Pyra
> Ja tam nie wiem, ale zawsze mi się wydawało że te nacinane to sprzęt
> wyższej klasy niż wiercone.
> W niektórych dobrych tarczach poza samymi nacięciami pojawiają się
> punktowe, ale płytkie wgłębienia.
...a wiele seryjnych usportowionych aut ma tarcze wiercone na wylot. Moim
zdaniem pomijając auta o mocy 500 KM itp. tego typu rozwiązania są
pozbawione sensu w przypadku codziennej jazdy. Dobre markowe gładkie
tarcze + jakieś lepsze klocki (polecam Ferodo DS) i powinno to wystarczyć
każdemu. A jak nie wystarczy, to można pomyśleć o swapie większych
hamulców niż bawić się w jakieś dziwaczne tarcze. Większa tarcza da dużo
więcej niż jakieś pseudosportowe tarcze w normalnym rozmiarze. I to bez
negatywnego wpływu na trwałość, ale wręcz przeciwnie.
> A te tylko wiercone, to kojarzą mi się z jakimś chałupnictwem gdzie za
> pomocą wiertarki tuninguje się tarcze :) A wiercenie jednak łatwiejsze
> od nacinania do zrobienia w garażu.
Eee, tam. ;)
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.10 05:21 Pszemol
- 02.11.10 05:27 Pszemol
- 02.11.10 05:31 to
- 02.11.10 05:28 Pszemol
- 02.11.10 05:28 Pszemol
- 02.11.10 06:09 to
- 02.11.10 06:29 Pszemol
- 02.11.10 06:39 to
- 02.11.10 06:55 MarcinJM
- 02.11.10 07:13 to
- 02.11.10 07:15 MarcinJM
- 02.11.10 12:56 Pszemol
- 02.11.10 14:20 kml
- 02.11.10 15:43 DoQ
- 02.11.10 15:47 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=