-
21. Data: 2009-12-07 11:50:54
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: "Karambol" <k...@g...pl>
Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hfipfs$taf$3@news.onet.pl...
> Karambol pisze:
>> > No i to jest wlasnie klasyka popeliny:) Ze kiedys powszechna dosyc na
>>> ziemi naszej, to naprawde nie moja wina.
>>> "Naprawianie" lozysk tocznych ma mniej wiecej tyle sensu co wiazanie
>>> drutem zamiast skrecenia srubami, niby tez trzyma ale jak dlugo i co
>>> to za trzymanie;)
>>
>> wiesz jaki sens ma wymiarowanie korby a ja pytalem o docieranie.
>>
> A co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w
> kontekscie "remontowym" silnika.
> Bo y wzmiarowaniem w dyiedyinie rzsunku technicynego racyej nie mam
> wieksyzch problemow ł=
> ++
> ybigi
Mowilem, ze mi chodzi jedynie o pytanie jak w temacie posta. Dlatego
wszystko inne co nie ma z tym zwiazku przemilcze, a Wy sobie gadajcie...
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
tml
-
22. Data: 2009-12-07 20:16:13
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Jacot <j...@m...pl>
zbigi <z...@w...pl> wrote:
>A co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w
>kontekscie "remontowym" silnika.
A o "wanklowaniu" korbowodu slyszales?;) A taka "jednostka remontowa"
istniala calkiem sporo czasu w pewnym kregu zanim ktos odwazny nie
zapytal "a co to jest to wanklowanie" i wyszlo na to, ze majster ciut
problemow mial z wymowa a kolega, notabene inzynier od pojazdow,
skojarzyl sobie tak jak zrozumial;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/
-
23. Data: 2009-12-07 20:27:45
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Jacot <j...@m...pl>
Arni <a...@N...spam> wrote:
>to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z
>technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki
>wyrób jest gorszy od fabrycznego?
Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w
ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale... Przed wojna, w
kwestii remontu walow Sokola 600 fabryka usilnie prosila, zeby im to
wyslac a oni zrobia i juz. Kompletow naprawczych w zasadzie w
sprzedazy nie bylo i dobrze oni tam wiedzieli dlaczego tak czynia.
Troche pozniej, kiedy powstal Junak, zastosowano juz troche inne
technologie umozliwiajace dosyc prosta wymiane lozyska wszelako kiedy
ich zabraklo w sprzedazy problem sie pojawil ten sam. I mialem juz
moznosc obejrzec rozne "technologie" od tajemnych metod pana Zenka, do
fabryki, ktora kurde takie rzeczy robi na porzadku dziennym. O kant
dupy potluc. Troche swiatla zajasnialo, kiedy kompletne lozysko na
wymiane zrobila prawdziwa fabryka lozysk, ale i tak pozostal problem -
bagatela - spasowania tego do korb juz posiadanych a raczej
dopasowania korb do biezni tego lozyska...
Junak jest 'trudny' od tej strony, to co w jawie chodzilo dosc chwile
w nim nie polata ale tez nie ma podstaw by przypuszczac, ze silnik
KTMa bedzie silnie "latwiejszy";)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/
-
24. Data: 2009-12-07 20:51:50
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Arni <a...@N...spam>
Jacot pisze:
> Arni <a...@N...spam> wrote:
>
>> to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z
>> technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki
>> wyrób jest gorszy od fabrycznego?
>
> Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w
> ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale...
zapewniam Cie, ze ta fabryka robila na swe potrzeby całe maszyny wiec
ten marny korbowod to była tylko wprawka. Rolki fabryczne z Metronu
dobierane z podzielnicy, sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany. Tak
cicho chodzacego silnika od jawy nigdy wiecej nie slyszałem
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
25. Data: 2009-12-08 08:20:30
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Kuczu <q...@g...com>
Arni pisze:
> sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
26. Data: 2009-12-08 10:58:13
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: robertbig <r...@w...pl>
On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> Arni pisze:
>
> > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
>
> Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
>
> --
To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.
-
27. Data: 2009-12-08 11:00:30
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Kuczu <q...@g...com>
robertbig pisze:
>
>> --
> To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy .
Moze byc i do lokomotywy tylko ze kolejnosc jest taka:
toczenie - naweglanie - hartowanie - szlifowanie
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
28. Data: 2009-12-08 15:52:58
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: Arni <a...@N...spam>
Kuczu pisze:
> Arni pisze:
>
>> sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
>
> Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
Kuczu, czy ja to pamietam? to bylo wieki temu. Oczywscie ze szlifowanie
było pozniej a co jeszcze bylo z tym robione to nie wiem, kolega nie
musiał mi sie tłumaczyc bo wtedy to on dla mnie bogiem był :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
29. Data: 2009-12-08 16:12:41
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: "Karambol" <k...@g...pl>
Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:5f50fa0c-8289-4998-915c-838ea60b89a4@u7g2000yqm
.googlegroups.com...
On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> Arni pisze:
>
> > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
>
> Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
>
> --
To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.
----------------------------------------------------
--------------------------------
Zal mi takich komentarzy. Po chuj ja sie wogole o cokowliek pytalem? Zamiast
prostej odpowidzi na pytanie mam tylko wkurwiajace teksty.
Po kilku niewyraznich zdjeciach z komorki wiesz, ze cos bylo nie tak, a ze
robilismy to sami z chopakami to na bank musi byc zjebane? Ja nie wiem skad
takie pojeby sie biora? To jest jakas kpina a nie grupa dyskusyjna. Mnie nie
interesuja komentarze na temat watpliwosci co do fachowosci moich kumpli,
ktorych kompetencji zupelnie nie znasz i nie bede pisal ile silnikow po
takich "remontach"''''''' jezdzi od dawna i to nie tylko KTMowskich. To i
tak nie mialo by sensu..
Ja tylko chcialem zajebiscie prosta odp. na zajebiscie proste pytanie,
odpowidz, ktorej nie znalas.
Pogadajcie lepiej o tym jaki texy wybrac, oblukajcie kilka przemalowanych
plastikow na zjeciach z allegro, jaki akumulator, jaki kombinezon, jaka
szybka, o kilku smiertelnych wypadkach, oblukajcie kilka smiesznych zdjec
czy filmokow i pobiadolcie o parujacej szybce w kasku - do tego tu sie
wszystko sprowadza.
I kurwa EOT
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
tml
-
30. Data: 2009-12-09 13:14:37
Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
news:5f50fa0c-8289-4998-915c-838ea60b89a4@u7g2000yqm
.googlegroups.com...
On 8 Gru, 09:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> Arni pisze:
>
> > sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany
>
> Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji.
>
> --
To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci
Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ?
Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ?
Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku
może być szybsze niz korba :) Zobaczymy.
****************************************************
********
Jestem identycznego zdania, pamietam tez omawiane tutaj pierwsze zmagania z
technika, jednak nie liczylbym ze kolega raczy sie pochwalic ;) Mozna za to
obserwowac stopke. Nie omieszkam.
PeeS Szanown Autorze watku. Daruj sobie kolejny kubel wyrazonych
niecenzuralnie emocji.. Upubliczniajac swoje zmagania z technika ktora, byc
moze, nieco Cie przerasta dales naturalny przyczynek do dyskusji ktora teraz
uporczywie zwalaczasz. To nieco nielogiczne.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta