eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Date: Mon, 07 Dec 2009 21:27:45 +0100
    Organization: A&O
    Lines: 31
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <hf95g7$ojl$1@inews.gazeta.pl> <hff1bp$u5l$1@newsread1.aster.pl>
    <hffv8a$kss$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <hfh2ou$s1a$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@4...com>
    <hfic0j$qrm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaiv94.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1260218129 28717 83.4.229.94 (7 Dec 2009 20:35:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Dec 2009 20:35:29 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/16.564
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:614900
    [ ukryj nagłówki ]

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z
    >technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki
    >wyrób jest gorszy od fabrycznego?

    Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w
    ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale... Przed wojna, w
    kwestii remontu walow Sokola 600 fabryka usilnie prosila, zeby im to
    wyslac a oni zrobia i juz. Kompletow naprawczych w zasadzie w
    sprzedazy nie bylo i dobrze oni tam wiedzieli dlaczego tak czynia.
    Troche pozniej, kiedy powstal Junak, zastosowano juz troche inne
    technologie umozliwiajace dosyc prosta wymiane lozyska wszelako kiedy
    ich zabraklo w sprzedazy problem sie pojawil ten sam. I mialem juz
    moznosc obejrzec rozne "technologie" od tajemnych metod pana Zenka, do
    fabryki, ktora kurde takie rzeczy robi na porzadku dziennym. O kant
    dupy potluc. Troche swiatla zajasnialo, kiedy kompletne lozysko na
    wymiane zrobila prawdziwa fabryka lozysk, ale i tak pozostal problem -
    bagatela - spasowania tego do korb juz posiadanych a raczej
    dopasowania korb do biezni tego lozyska...

    Junak jest 'trudny' od tej strony, to co w jawie chodzilo dosc chwile
    w nim nie polata ale tez nie ma podstaw by przypuszczac, ze silnik
    KTMa bedzie silnie "latwiejszy";)


    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.stokrotka.ath.cx/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: