    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
    Date: Thu, 10 Dec 2009 01:51:20 -0800 (PST)
    <hfjpt9$pmo$1@inews.gazeta.pl> <hfl28p$9i3$1@news.onet.pl>
    <5...@u...googlegroups.com>
    <hfltsk$1ve$1@inews.gazeta.pl>

    On 8 Gru, 17:12, "Karambol" <k...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:5f50fa0c-8289-4998-915c-838ea60b89a4@
    u7g2000yqm.googlegroups.com...

    -----------------------­---------

> [...]
    > ktorych kompetencji zupelnie nie znasz i nie bede pisal ile silnikow po
    > takich "remontach"''''''' jezdzi od dawna i to nie tylko KTMowskich. To i
    > tak nie mialo by sensu..
    > Ja tylko chcialem zajebiscie prosta odp. na zajebiscie proste pytanie,
    > odpowidz, ktorej nie znalas.
    > Pogadajcie lepiej o tym jaki texy wybrac, oblukajcie kilka przemalowanych
    > plastikow na zjeciach z allegro, jaki akumulator, jaki kombinezon, jaka
    > szybka, o kilku smiertelnych wypadkach, oblukajcie kilka smiesznych zdjec
    > czy filmokow i pobiadolcie o parujacej szybce w kasku - do tego tu  sie

    .youtube.com/user/luckykabatplhttp://club.roadlook.p
    l/Karambol/mitsubishi-galant.html

    Koleżko .
    Masz krótka pamięć. Proponuje wrócic ową pamiecią do czasów gdy
    kupiłeś LC4. Nie byłeś taki hardy. Bo to chyba ciebie na pw
    prowadziłem za rączkę ?? Jak byłes "malutki" . I nie wiedziałeś "co to
    takie" tam za cylindrem siedzi :))

    Poza tym ,to smieszne na 100% , sa te twoje infantylne filmiki pod
    stopka. To pewne.
    Co do poziomu grupy to tak srednio śmiesznie. Ale ty aktualnie
    zawyżasz średnią.

    Poza tym . Opisujesz te rzazbiarska naprawe w szczegółach. Podrzucasz
    fotki tej rzezby.

    A potem SKAMLESZ ,żeby ci dac przepis jak te rzezbe dotrzeć ,żeby była
    na chodzie !!!

    CHŁOPIE , a idz ty do swoich KOLEGÓW , co sie tak dobrze znaja . To CI
    POWIEDZĄ ;-)

    Czego ty chcesz ???
    Żeby cię po ramieniu poklepac. Na nocniczek wysadzić ??

    Czy ty nie widzisz ,żadych sprzeczności w swoich "wypocinach " ?? Bo
    ja widze lekko absurdalny bełkot.

    Moge ci dac przepis uznanej firmy obróbki mechnicznej silników
    motocyklowych. Uznanej dla 95% owieczek.
    "Szybko docierasz ,szybki masz motocykl"

    A więc w pide kolego . Po oporach.

    PS Olej w LC 4 to sie wymienia max po 1000km . W terenie jeżdżąc.
    Kulturalnie to co 500km.
    A ty na dotarciu po 1000 .
    Gratulacje , gratulacje.

    Pozdrów kolegów. I powściągnij język