  • Data: 2011-01-28 22:14:11
    Temat: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4d41d098$0$2485$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli pozycja 1, 2, 3 ? Dobrze rozumiem ?

    dobrze rozumiesz.

    > Żaden ?

    do dryftu i 360tek?
    Myśle, ze żaden

    Co nie zmienia faktu, ze od czasu do czasu przypalałem gume i bawiłem sie
    bokami z automatem - nie znaczy to jednak, ze automat sie do tego jakoś
    mocno nadaje.
    Ot po prostu - da sie.

    > Zmierzam do tego, czy może się od tego spieprzyć, czy po prostu nie będzie
    > się dało.

    Akurat od włączania biegu do jazdy w przeciwnym kierunku bez zatrzymania -
    może sie spieprzyć.

    > Szukam odpowiedzi na pytanie, czy automat mógłby być dla mnie.

    Zależyu od tego ile w tym co piszesz fantazji, a ile prawdy.

    Podpowiedz:
    - czy na zlotach zdarza sie palić gume w samochodach z automatami - jasne że
    tak.
    - czy da sie lecieć bokiem i bawić z RWD + automat - jasne że tak
    - czy manual jest do tego lepszy - jasne że tak

    > Samochód ma mi oprócz zastosowań czysto praktycznych dawać również
    > przyjemność z jazdy. Czyli umożliwiać poszalenie (np. po torze),

    ale poszaleć na torze, a kręcić 360tki to zupelnie inna para kaloszy.
    ps. tyle, ze akurat 360tki robi sie bez zmiany biegów ze wstecznego na do
    przodu czy odwrotnie.

    > Ja od początku piszę o tym, czy automat może się nadać DLA MNIE - czy
    > spełni MOJE konkretne oczekiwania. Stąd pierwotny mój wniosek, że automat
    > jednak nie dla mnie. Teraz weryfikuje, czy jest to zdanie słuszne.

    kto Cie tam wie, co ty z samochodem robisz.
    Dla każdego normalnego użytkownika samochodu łącznie z tymi, co to potrafią
    wycisnąć z samochodu to co samochód potafi - automat sie nadaje.
    Są jednak automaty lepsze i gorsze. Szybsze i wolniejsze. Lepiej zmieniające
    biegi i gorze. Takie z trybem sekwencyjnym i bez.

    > Jeśli przez minimalne rozumiesz, obroty biegu jałowego to jest to
    > zachowanie ok.

    Własnie takie.

    Dajmy na to Omega V6
    Można jechać na II biegu z prędkością ok 100km/h oraz na IV z prędkością ok
    30km/h

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl