-
Data: 2013-07-25 22:31:22
Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ksrg6t$dg6$1@node2.news.atman.pl...
> Innymi słowy na przykład żeby stwierdzić, że autobus jest dłuższy od
> mojego samochodu nie muszę znać dokładnie wymiarów żadnego z pojazdów.
> Tak samo, żeby stwierdzić że kierunki migają zdecydowanie za często
> nie muszę wiedzieć dokładnie jaką miały częstotliwość wcześniej i jaką
> mają teraz.
Ale musisz znać długość i wysokość swojego pojazdu oraz masę i/lub
ciągniętej przyczepy, aby nie wpierd....ć się w bramki ograniczające lub
zostawić burtę pod mostem. Stwierdzając "na oko" nie jeden już się
zaklinował lub został zatrzymany przez patrol policji za przewożenie
ponadnormatywnych ładunków (np. zbyt długi zestaw, zbyt przeładowany).
Poza tym żeby stwierdzić czy autobus jest dłuższy od Twojego pojazdu to
musisz widzieć jaki długi ten Twój pojazd jest.
Wyobraź sobie, że ktoś Cię wsadza do busa z dłużycą, na której są
przewożone ładunki. Nie masz okazji zobaczyć czy pomierzyć wcześniej i
ocenić jak długi jest ten zestaw. Jesteś w stanie stwierdzić, czy
autobus jest dłuższy, zwłąszcza widząc go przed sobą, a nie obok?
To jest analogia do wsiadania do cudzego samochodu, gdzie nie jesteś w
stanie określić czy dane miganie jest OK czy też nie. Rozpiętość normy
jeżeli chodzi o kierunkowskazy jest od 60/min do 120/min czyli od 1 do 2
mignięć na sekundę. Dwa mignięcia na sekundę to jest dwa razy szybsze
miganie od jednego mignięcia na sekundę. Pomimo tak dużej rozpiętości bo
od 1/sek do dwa razy szybszego są one zgodne z normą. Tak więc
określenie, że kierunkowskaz miga szybciej, bo spaliła się żarówka,
możesz stwierdzić tylko i wyłacznie wtedy, kiedy masz punkt odniesienia,
tak samo jak potrzebujesz tego punktu odniesienia w przypadku
porównywania Twojego samochodu z autobusem. Kiedy nie wiesz jak jest
prawidłowo, bo nie znasz normy lub nie miałeś okazji widzieć wczesniej w
danym samochodzie wczęsniej, kiedy było prawidłowo to ocena jest
utrudniona, bo zbyt duża rozpiętość częstotliwości jest poprawna.
Tylko "przemądrzałki" twierdzą, że oni potrafią wszystko na oko ocnić.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.13 23:00 Budzik
- 25.07.13 23:09 uzytkownik
- 25.07.13 23:26 Budzik
- 25.07.13 23:26 Budzik
- 26.07.13 00:25 RadoslawF
- 26.07.13 00:46 Budzik
- 26.07.13 08:00 Shrek
- 26.07.13 08:01 Shrek
- 26.07.13 10:45 RadoslawF
- 26.07.13 12:00 Budzik
- 26.07.13 13:31 RadoslawF
- 26.07.13 15:00 Budzik
- 26.07.13 15:57 Shrek
- 26.07.13 16:23 RadoslawF
- 26.07.13 16:31 Tadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=