  • Data: 2013-07-26 00:46:53
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przy 125 mignięciach policjant też nie rozpozna.

    Rozpozna co?
    Złe miganie czy przepaloną zarówkę?
    Bo chyba juz wszyscy zapomnieli, po co to zmienione mruganie...
    :)

    > A jak mignie 3 razy na sekundę czyli 180 na minutę to policjant
    > się zorientuje, ja się zorientuje a ty nie bo z uporem maniaka
    > twierdzisz że nie masz zamiaru pamiętać jakie wartości dopuszcza
    > przepis.

    Aha.
    Kurcze, nie wiedziałem, ze brak znajomosci normy zaburza zdolnosci
    rozpoznaniwania szybko migającej lampki.

    Wydaje sie jednak ze tak nie jest i błędy moga raczej zdarzac sie w druga
    strone to znaczy prawidłowe ale szybkie miganie moze być uznane za błędne.
    A taki błąd w niczym nie przeszkadza - ot dodatkowa kontrola oświetlenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."