eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdyRe: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
  • Data: 2013-07-24 13:00:49
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Pomieszałes tyle pojeć, że az sie nie chce odpowiadać.
    >>
    >> Porównanie tablicznki mnożenia do kursu prawa jazdy... cóż...
    >> Mam wrażenie ze mnożyć po szkole nie zapominasz bo czesto tego uzywasz.
    >
    > Są dwie sprawy, czy też może raczej dwie przyczyny buntu
    > przyszłych kierowców, a nawet czasem i ich instruktorów.
    > I to te dwie przyczyny irytują mnie tak, że próbuję się
    > z nich ponabijać.
    >
    > Po pierwsze, nieuctwo zatacza coraz szersze kręgi. Czyli
    > pogłębia się w narodzie niechęć do uczenia się czegokolwiek.
    > To skutkuje buntem u każdego, zmuszonego do uczenia się,
    > a nawet do NAuczenia się czegoś nowego dla niego, wbrew jego
    > woli. Nie mam ochoty rozpisywać się o powodach takiego stanu
    > spraw, ale uważniejsi obserwatorzy naszego szkolnictwa wiedzą
    > dobrze, że to właśnie tam należałoby szukać ww. powodów
    > nieuctwa powszechnego. Które to nieuctwo zaczęło się
    > z reformą naszego szkolnictwa i którego zasięg i głębia narasta.
    >
    Ale co to ma wspolnego z egzaminem na PJ?
    Zreszta - w przypadku Pj bunt wynika takze z tego, ze pytania nie sa jawne,
    wiec jak pojawia sie taki krzaczek to nic dziwnego, ze ludzie sie wkurzają.

    [ciach]

    > Uważam, że testy, gdzie miesza się sprawy istotne
    > z nieistotnymi, są błędem merytorycznym. Sprawy
    > różnej wagi traktowane jakby były tej samej wagi
    > obniżają rangę takich egzaminów. Powody - patrz wyżej.
    >
    Bingo! :)

    > Co do tabliczki mnożenia, w zasadzie używamy jej na
    > codzień, ale zauważyłem, że jednak już powyżej pięciu
    > spora grupa uczniów woli liczyć na kalkulatorze.
    > A na dodatek nie myślą przy tym, bo ich tego nie nauczono.
    > Jeśli uczeń pierwszej klasy technikum oblicza pole
    > prostokąta o bokach 4 i 9 metrów jako 4+9=13, znaczy
    > to, że nic się nie nauczył przez jakieś 5-6 klas.
    > A tu ma się nauczyć rzemiosła, w którym takie rachunki
    > to jest elementarz, czyli abecadło.
    >
    Nie wiem co powiedzieć... Zawsze byłem zwolennikiem obowiązkowej
    matematyki.
    ale jeżeli ktos nie umie policzyć pola prostokąta to może nie warto?

    >> A ilosc mignieć kierunkowskazu? Z ręką na sercu; pamietasz limit?
    >> Nie wystarczy ci wiedza, ze jeżeli kierunkowskaz miga cosik za szybko to
    >> coś jest nie tak?
    >> Tak po prostu - na chłopski rozum.
    >
    > Ależ wystarcza i tu masz akurat rację. Ale lepiej
    > to zapamiętuję, kiedy ktoś mi wcześniej powie, jakie są
    > zasady, czyli prawidłowa częstości migania.
    > Natomiast błędem egzaminu jest, jeśli takiemu pytaniu
    > nadać zbyt dużą wagę, czyli np. ilość punktów. O ile
    > to prawda, z tym pytaniem...
    >
    Cała dyskusja obarczona jest wątpliwoścą "o ile to prawda" :)


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania"
    H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: