  • 51. Data: 2013-07-19 18:59:26
    Temat: Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> schrieb im Newsbeitrag
    news:ksbgol$pet$1@node1.news.atman.pl...
    > toć cała zjednoczona wspólnota jedzie na poustawianych cenach, może nie?

    I tym optymistycznym akcentem grupowy debil zamknął temat....

  • 52. Data: 2013-07-19 19:35:48
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    jeszcze pozdrowienie prosto z serca:
    wal się śmieciu!

  • 53. Data: 2013-07-19 19:41:36
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 19 Jul 2013 07:17:20 +0000 (UTC) Sławomir Szczyrba
    <c...@o...the.night> napisał:

    >4k7 to po 200,- : do celów audio, idealny do gainclone, wstępnie wygrzany
    >w specjalistycznym procesie technologicznym (a.k.a. hotair lub lutola ;)

    Zwłaszcza ta Lutola - wygrzewane za pomocą klasycznej, również
    odpowiednio wystarzonej lutownicy - to ma znaczenie, daje bardziej
    przejrzystą średnicę i sprężysty bas ;-))

  • 54. Data: 2013-07-19 20:00:50
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Robbo napisał:

    > Nie jest to prawda chyba. Tez myslalem, ze moge sprzedac produkt za
    > dowolnie wysoka cene i jesli ktos to kupi, to wszystko OK. Tymczasem na
    > tej grupie kiedys byla na ten temat dyskusja, w której udowadniano, ze
    > cena za dany produkt nie moze byc nieuzasadniona i wielokrotnie wyzsza
    > od ceny sredniej za ten produkt. Pytalem wtedy, czy moge napisac "Hello
    > world" w C i sprzedac za milion chetnemu kupcowi -- odpowiedz byla, ze
    > nie moge tego zrobic.

    Przypomina mi to historię aplikacji chyba w appstore która wyświetla
    jedynie obrazek z tekstem "I'm rich" za tysiaka dolców, widzę że na
    androida też już ktoś pomysł skopiował
    https://play.google.com/store/apps/details?id=appinv
    entor.ai_tutti_eescalicha.Riqueza&hl=pl

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 55. Data: 2013-07-19 20:06:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 19 Jul 2013 18:51:54 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >ale "transfer pieniędzy" nie jest karalny. Jeśli sprzedaż pudełko
    >zapałek za 1000 zł, i zapłacisz podatek - wszystko jest ok.
    >Karalny jest wtedy kiedy omijasz prawo, unikasz podatków itp.
    >
    >Najlepszym dowodem różne sprzedaże produktów o "specjalnym znaczeniu" -
    >np. grzanki z wzorem Jezusa (byłą taka), samochód rozpierdzielony przez
    >meteoryt, itp. Wszystko to jest legalne, o ile zapłacisz właściwe podatki.

    No i wlasnie tak powinno byc

    A.L.

  • 56. Data: 2013-07-19 20:09:19
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.07.2013 11:41, Anerys pisze:

    > Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w
    > wiadomości news:slrn.kuhpvn.bdg.steev@hot.pl...

    > No, nie inaczej, wiadomo, że wysezonowane w specjalnie dobieranych
    > warunkach!! :))

    Swego czasu krążyły specjalne "chipy" do tjuningowania samochodów.
    Chyba nawet miały 4k7 i nie były po 80gr/100szt.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 57. Data: 2013-07-19 20:12:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 18:01:51 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > To imho nie ma zastosowania w takim przypadki.
    >
    > Inaczej jeśli kupiłem w Castoramie coś , co w Leroy Merlain mogę kupić
    >
    > taniej - mógłbym ich pozwać. A tutaj nikt nikogo nie wprowadza w błąd -
    >
    > ja mówię "moje HELLO WORLD" kosztuje 1000000 USD. Nie komentuję i nie
    >
    > wypowiadam się o cenach gdzie indziej, podobnie jak w Catoramie nie
    >
    > mówią "idź pan do Leroja, kupisz taniej".

    Mógłbyś ich pozwać jedynie w sytuacji gdyby wiedzieli że gdzieś indziej ten sam
    produkt jest taniej i oszukali pisząc że u nich najtaniej.

  • 58. Data: 2013-07-20 00:14:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie, że wolny rynek.
    > Problem jest tylko taki, że 'naciągacz' naciągnie osobę niezorientowaną i
    > to jest właśnie aspekt moralny, a nie rynkowy.

    Naciągaczem byłby wtedy, gdyby sprzedawał co innego niż podaje w opisie.
    Albo gdyby sprzedawał uszkodzone.
    Niektórzy klienci chcą więcej zapłacić za to, żeby ktoś za nich pomyślał i
    dobrał odpowiednią część.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 59. Data: 2013-07-20 02:01:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 17 Jul 2013 01:11:51 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >Odrzuci ci te faktury i zrobi postępowanie karno skarbowe, twierdząc ze
    >popełniłeś przestępstwo poświadczając nieprawdę w dokumentach.

    Jaka nieprawde?

    A.L.

  • 60. Data: 2013-07-20 02:02:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 17 Jul 2013 01:15:36 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >Tia. Ty masz ryczałt. Kupujesz zapałki po 50 gr i sprzedajesz je po 1000
    >zł firmie na pełnej księgowości. A najlepiej jeśli to firma twojej żony.
    >I urzędnicy państwowi muszą się zgodzić z twoja argumentacją.

    Jezeli jest tak jak piszesz, to Polska z komuny jeszcze nie wyszla

    A.L.