  • 21. Data: 2010-02-08 12:10:27
    Temat: Re: Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 23:50:38 +0100, Michał V-R napisał(a):

    > Musisz wynajac rzeczoznawce, ktory zbada moto i stwierdzi, ze pojazd nie
    > bral udzialu w kolizji, czesci sa oryginalne, nie wymienione, ani nie
    > lakierowane.

    Niby po co? Nie musisz udowadniac, ze nie jestes wielbladem.
    Ciezar dowodowy spoczywa na powodzie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2010-02-18 22:06:49
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Przedstawiam ciąg dalszy sprawy dla zainteresowanych. Dzisiaj była u mnie w
    domu Pani wraz z chłopakiem, której to pojazd rzekomo uszkodziłem i
    powiedziała, że nie chce chodzić po sądach tylko chciałaby załatwić sprawę
    polubownie. Twierdzi, że zderzak zawadziłem nogą a nie skuterem. Ja na to
    mówię, że nogi są zasłonięte w skuterach a stopy na podłodze skutera i nie
    ma możliwości zawadzenia nogą. Ona mówi, że jak stałem na światłach to
    podpierałem się nogą i jak ruszałem to chowałem nogę i zawadziłem. Mówię, na
    to że podpieram się prawą nogą zawsze albo obiema ale nie ma możliwości
    uszkodzenia zderzaka nogą w sportowym obuwiu i to tak, że wogóle tego nie
    czułem. Pani twierdzi, że ma wyjątkowo delikatny bodykit w Hyundaiu się
    uszkodził. Mówię na to zejdę na parking i zobaczę ten cud. Niestety Pani już
    naprawiła bo miała za dwa dni zlot tuningowców i zapłaciła 300zł. Chciałem
    zobaczyć rachunek ale nie ma. Poprosiłem ją aby wycofała tą sprawę z sądu bo
    ja nie czuję się winny tego co mi zarzuca policja czyli spowodowania
    zagrożenia w ruchu i ewentualnej ucieczki i nawet jak dotknąłem butem
    zderzak tego Hundaya to nie zasługuję na 6 pkt. i 400zł mandatu. W sądzie
    powiem to samo zgodnie z prawdą bo ja nic nie czułem abym komuś pogruchotał
    zderzak stopą. Uważam na swoje nogi podczas jazdy i dlatego mam je obie.
    Poza tym na policji zeznali, że uderzyłem skuterem a nie nogą. Ciężko mi
    uwierzyć w tą wersję Pani ale jeśli istotnie coś jej tam zrobiłem to
    rozumiem ją że czuje się zawiedziona, że ktoś uszkodził jej auto i sobie
    pojechał. Sam bym był wściekły. Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to
    przemyślę oddanie jej tych 300zł ale o ile wiem to sprawę założyła policja i
    nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 23. Data: 2010-02-18 22:17:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-18 23:06:49 +0100, "DarkDaro" <d...@g...pl> said:

> [...]
    > domu Pani wraz z chłopakiem, której to pojazd rzekomo uszkodziłem i
    > powiedziała, że nie chce chodzić po sądach tylko chciałaby załatwić sprawę

    To tylko gdybanie, ale osobiście jestem święcie przekonany, że to
    przekręt - babka przywaliła gdzieś przy parkowaniu, a później zaczęło
    się polowanie na jelenia, który jej to sfinansuje. Na policję poszła
    żeby ustalić sprawcę, ale nie spodziewała się, że sprawa trafi do sądu
    - wtedy się obsrała (bo to już krzywoprzysięstwo i takie tam) i teraz
    kombinuje jak tu się wyplątać. To ryzykowne znając nasze sądy, ale ja
    bym brnął do końca, znaczy do procesu - jak pójdzie dobrze, to Ciebie
    uniewinnią, a ona może mięć kłopoty (i słusznie, jeśli mam rację). No
    ale ja to wredny z natury jestem ;-)

    de Fresz

  • 24. Data: 2010-02-19 00:59:19
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    DarkDaro pisze:
> [...]
    > przemyślę oddanie jej tych 300zł ale o ile wiem to sprawę założyła policja i
    > nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

    O kurna, scenariusz do telenoweli, dobra obsada i babka zarobi wiele
    wiecej niz te 300 zeta a przy okazji cos jej na nowe auto zostanie a Ty
    bedziesz mial nowego skuta ;D

    Niezla historia!

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2010-02-19 09:11:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    DarkDaro pisze:
    > Przedstawiam ciąg dalszy sprawy dla zainteresowanych. Dzisiaj była u mnie w
    > domu Pani wraz z chłopakiem, której to pojazd rzekomo uszkodziłem i
    > powiedziała, [...]

    szkoda, że nie nagrałes rozmowy. następnym razem nagrywaj.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 26. Data: 2010-02-19 10:03:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    DarkDaro pisze:
    > Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to
    > przemyślę oddanie jej tych 300zł

    Nie wierze zebys nic nie zauwazyl po nodze i jednoczesnie uszkodzil
    lakier na zderzaku.

    Po drugie Pani strasznie kreci to znaczy ze nie widziala zdarzenia tylko
    znalazla uszkodzenie na aucie i sobie z Toba skojarzyla. A dlatego z
    Toba a nie z kims innym na drodze bo zapamietala ze przejechales jej 0,5
    cm od samochodu jak wariat i samobojca. No i wiadomo ze kazdy skuters to
    kiedys byl w gangu i urywal 10 lusterek dziennie.

    Po trzecie Pani kreci do tego stopnia ze ja bym sprawdzil czy taki zlot
    tuningow w ogole byl i czy ten samochod tam byl.

    Po czwarte odeslij Pania na droge urzedowa i nawet nie zaczynaj gadki o
    ugodzie i tak dalej i uwaznie sluchaj co ona mowi i co sie nie zgadza z
    rzeczywistoscia, data, miejsce, co mogla widziec czego fizycnzie nie
    mogla i tak dalej.

    KJ

  • 27. Data: 2010-02-19 10:10:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > cm od samochodu jak wariat i samobojca. No i wiadomo ze kazdy skuters to
    > kiedys byl w gangu i urywal 10 lusterek dziennie.

    i dlatego spisała jego numery rejestracyjne, nie?
    w ogóle jak ona spisała te numery? mam wrażenie, ze sytuacji w ogóle nie
    było a skuter gdzieś stał zaparkowany i numerki do przepisania jak
    znalazł. znaczy nie było jej na tej trasie.

    nagrywać. telefonem.

  • 28. Data: 2010-02-19 10:17:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > nagrywać. telefonem.

    iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 29. Data: 2010-02-19 10:22:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Lut, 11:17, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > gildor napisa (a):

    > iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

    Jak kupisz na ajtiunsie iVideoRecorder za pare $ to tak, ewentualnie
    musisz poczekać na iPhone'a 9G.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-02-19 10:34:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

    nada sie. trzeba dokupić aplikacje do nagrywania, zaraz po tym jak się
    dokupi aplikację do wysyłania MMSów. potem można też dokupić aplikację
    do budzika. na wszelki wypadek, bo pani może zaatakować znienacka.