  • 1. Data: 2010-02-13 13:18:42
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał:
    > Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
    > konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
    > Pozdr

    To jeszcze raz.
    Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
    bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
    http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_6
    00_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

    Ja odniosłem się do wypowiedzi AZ:
    "A no daje to, że tarcza może ułożyć się jak najbardziej równolegle do
    klocków hamulcowych, zwiększając powierzchnię tarcia a co za tym idzie
    takie rozwiązanie daje lepszą skuteczność hamowania. Stosuje się też
    wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza."

    Ma racje ale w/g mnie nie może być "wszystko pływające"; tylko jeden element
    zacisk lub
    tarcza. Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
    "pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 2. Data: 2010-02-13 13:26:24
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:

> [...]
    > Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
    > bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:

    Ty dales link do tylnego kola, z przodu masz tarcze plywajace i zaciski
    tez sa plywajace, zacisk na allegro jest do przedniego kola
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 3. Data: 2010-02-13 13:28:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:
    .
    > Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
    > bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
    > http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_6
    00_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

    Szkoda ze pokazujesz tylna felge podczas gdy wszyscy pisza o przednich
    hamulcach. A teraz poszukaj jeszcze raz przedniej tarczy i zacisku

    > Ma racje ale w/g mnie nie może być "wszystko pływające"; tylko jeden element
    > zacisk lub tarcza.

    Nie

    > Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
    > "pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?

    Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-02-13 15:08:42
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Zostales trafiony i zatopiony...
    :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 5. Data: 2010-02-13 15:25:50
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:

    > Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

    Faktycznie. To znaczy zle mi sie wydawalo.
    I tyle.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 6. Data: 2010-02-13 21:31:44
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

    Ale wiesz ze to nie jest dobre rozwiazanie co???
    to nie krzyk techniki to nadmiary magazynowe i technologiczne
    niedopasowanie,
    n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside z
    tarcza od jakiegos GSXR ktore zostaly wyprodukowane na zapas i rdzewialy na
    polkach magazynow - a noz widelec braki beda...coz taka marka
    Bylem w stanie to zrozumiec u francuzow - ot majster za duzo wina zapodal
    poprzedniego dnia i palety z gratami sie mu pomylily (ale szczesie oni nie
    produkuja w tej samej fabryce koparek), ale u japsow nie ma przypadkow.
    Niech sie dzieciaki jaraja ze im sie wszysko rusza...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-02-13 23:08:45
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 22:31:44 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

    He? A skąd...

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 8. Data: 2010-02-13 23:12:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Eskimos"
    He? A skąd...

    Skadinad???

    T.

  • 9. Data: 2010-02-13 23:19:26
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 00:12:53 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Siemka
    > "Eskimos"
    >He? A skąd...
    >
    >Skadinad???

    Nieno, bez jaj. VX nie miał USD. Przynajmniej nie seryjnie.
    Pokićkałeś z VZ800 ;)

  • 10. Data: 2010-02-13 23:47:08
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 13 Lut, 22:31, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

    Nie była. To raz
    Po drugie to był naprawdę zajebisty i dynamiczny motocykl...Wybitny.