  • 31. Data: 2010-02-19 11:54:37
    Temat: Re: Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "gildor"
    zaraz po tym jak się dokupi aplikację do wysyłania MMSów. potem można też
    dokupić aplikację do budzika. na wszelki wypadek, bo pani może zaatakować
    znienacka.

    Dzaizas przeca ten icostam jeszcze pare dni temu SMS'ow nie wysylal - ale
    ida z technika naprzod...
    nawet MMS sie da wyslac.

    Tytus z fabryki

    4879 (20100219) __________

  • 32. Data: 2010-02-19 12:21:09
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-02-19 11:22:21 +0100, AZ said:

    > Jak kupisz na ajtiunsie iVideoRecorder za pare $ to tak, ewentualnie
    > musisz poczekać na iPhone'a 9G.

    3gs starczy :) nie uwiąd.

    jak głos wystarczy nagrać to jest aplikacja do tego.
    --
    Glub

  • 33. Data: 2010-02-19 12:22:20
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-02-19 11:34:12 +0100, gildor said:

    > nada sie. trzeba dokupić aplikacje do nagrywania, zaraz po tym jak się
    > dokupi aplikację do wysyłania MMSów.

    masz przestażałe nformacje...

    MMSy można już wysyłać od daaawna bez dokupowania [dokupywania?]
    jakichkolwiek aplikacji :)
    od os3.0

    > potem można też dokupić aplikację do budzika. na wszelki wypadek, bo
    > pani może zaatakować znienacka.

    to może od razu młotek?
    --
    Glub

  • 34. Data: 2010-02-19 12:37:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Glub pisze:

    > masz przestażałe nformacje...
    >
    > MMSy można już wysyłać od daaawna bez dokupowania [dokupywania?]
    > jakichkolwiek aplikacji :)
    > od os3.0

    GRATZ!

    > to może od razu młotek?

    może

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 35. Data: 2010-02-19 14:48:44
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pojechał. Sam bym był wściekły. Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to
    > przemyślę oddanie jej tych 300zł ale o ile wiem to sprawę założyła policja
    > i nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

    Chyba zwariowałes ze dasz je te 3 stówy. Za to ze łaskawie przestanie
    kłamać? Niech sie buja.

    b.

  • 36. Data: 2010-02-20 13:48:30
    Od: Bart <s...@o...pl>

    On 19 Lut, 15:48, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:hlkdli$3r3$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba zwariowałes ze dasz je te 3 stówy. Za to ze łaskawie przestanie
    > kłamać? Niech sie buja.

    Skoro gość rozważa oddanie 300 PLNów to może coś jest na rzeczy i w
    rzeczywistości kręci i jedno i drugie.

    _______
    NTV 650

  • 37. Data: 2010-02-22 21:06:45
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Skoro gość rozważa oddanie 300 PLNów to może coś jest na rzeczy i w
    rzeczywistości kręci i jedno i drugie.

    Rozważałem bo wolę zapłacić 300zł niż 400- 600zł za mandat i dostać 6 pkt
    karnych. Po tym co przeczytałem tutaj w życiu nie oddam im żadnych
    pieniędzy. Nie czułem abym kopnął i uderzył w jej samochód. Nie mam pojęcia
    co ta kobieta sobie ubzdurała. Idę na sprawę jak dostanę wezwanie a jak
    będzie coś kombinować to nich mi cokolwiek udowodni. Żadnego wypadku nie
    spowodowałem i nikomu w auto nie kopnąłem ani celowo ani przypadkowo. Dzięki
    wszystkim za porady - napiszę jak sprawa się zakończy.

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 38. Data: 2010-02-23 10:32:30
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    DarkDaro pisze:
> [...]
    > spowodowałem i nikomu w auto nie kopnąłem ani celowo ani przypadkowo. Dzięki
    > wszystkim za porady - napiszę jak sprawa się zakończy.

    Polskie sady to parodia sprawiedliwosci wiec roznie sprawa skonczyc sie
    moze. Powodzenia.

    Pzdr
    --
    marider