    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak bardzo...
    Date: Sat, 25 Jun 2016 11:31:02 +0200

    On 2016-06-25 11:12, Cavallino wrote:

    > Na przykład.

    Naganne! Jak się blokuje ;)

    > On musi przyspieszyć, Ty zwolnić - dlaczego zakładasz, że to akurat on
    > ma coś zrobić, żeby Tobie było wygodnie, a Ty nie musisz nic?

    Jak to nic? Ja muszę uważać na to co się dzieje przede mną na drodze :)
    A i za mną też - czy jakaś znacznie "większa ryba" się nie zbliża ;)

    > Nie, no bez jaj.
    > Jeśli ktoś jedzie sporo szybciej niż TIR, to naprawdę nie ma obowiązku
    > interesować się przy wyprzedzaniu lewym pasem, że ktoś inny ma ochotę
    > pojechać jeszcze o 50 km/h na szybciej.
    > Dobra wola - tak, ale nie obowiązek.

    O ile tamten nie znajduje się już na lewym pasie. Wtedy to jest przecież
    klasyczne zajechanie i wymuszenie - prawdaż?

    > Sam też często olewam kolesi, który z kilometra widzą, że jest
    > zatwardzenie wyprzedzające TIR-a, ale nie planują zwolnić wcześniej niż
    > usiądą na ogonie ostatniemu z wyprzedzających.
    > Najlepiej jeszcze zaganiając go światłami.
    >
    > W takich przypadkach nawet nie zamierzam zmieniać nastawów tempomatu -
    > cierpliwość to cnota. ;-)

    A nie włamał ci się ktoś na konto? Bo ten tekst to trochę jak nie Twój... ;)

    --
    mk4