  • Data: 2010-10-21 15:42:30
    Temat: Re: Jak NIE pisać regulaminów konkursów
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle, że analogia tu nie zachodzi niestety...

    Przykładów można mnożyć - może i ten nie jest tak do końca trafiony,
    ale wydawał mi się najlepszy.

    Odpowiedzi tej osoby odbieram ostatnimi laty jako chamskie - obserwuję
    JJ już chyba od 11 lat i wydaje mi się, że jest to proces postępujący.
    Jest to wprost proporcjonalne do rosnącej przewagi cyfry nad
    analogiem. Jak królowała Velvia 50 to odpowiedzi były bardzo rzeczowe
    i "fajne".

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    Znam JJ tylko wirtualnie - skanowanie slajdów, wydruki. Byłem bardzo
    zadowolony z wyników jego pracy. Z Krakowa właśnie pochodziły moje
    pierwsze duże odbitki (mam je do dziś).