  • Data: 2010-10-21 11:30:20
    Temat: Re: Jak NIE pisać regulaminów konkursów
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego niby mam NIE PISAC tak regulaminow?
    > Wolnoc Tomku w swoim konkursie ;)
    > Nie podobaja sie warunki to nie ma obowiazku startowac.
    > Za trudnie do zrozumienia?

    Jak jest zanieczyszczone powietrze, to nie oddychaj! - można
    powiedzieć idąc
    twoim tokiem rozumowania.
    Wybacz, ale po raz kolejny pokazujesz swoje BURACTWO!

    Co do tematu:
    kolejny przykład na metodę pozyskiwania darmowych zdjęć.
    Niestety jest coraz więcej fotografujących i każdy chce zaistnieć. Do
    tego dochodzi problem z czytaniem i rozumieniem tego, co się czyta.
    No bo i po co płacić jak można mieć za frajer - głupi by nie
    skorzystał.
    Dlatego też nie biorę udziału w konkursach - szkoda czasu i pieniędzy
    - czasy pracy społecznej minęły z dawnym ustrojem.

    Pozdrawiam
    Les

    Ps. Sory za błędy, ale z polskiego miałem 3-