  • 11. Data: 2012-06-11 09:21:20
    Temat: Re: Jak
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-08, o godz. 20:45:54
    TGor <t...@g...peel> napisał(a):

    > Powiadasz...

    Toż wiesz o co chodzi i że to pomyłka bo miało być wewnętrzną. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2012-06-11 14:34:22
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Ale w żadnej wersji Androida nie ma opcji wyboru miejsca do instalacji
    > programów?

    Ale sa androidowe programy do przenoszenia aplikacji z pamieci telefonu
    na karte :)

  • 13. Data: 2012-06-11 21:20:33
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-06-11 09:21, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Toż wiesz o co chodzi i że to pomyłka bo miało być wewnętrzną. ;-)

    :-|

    Złapałeś mnie.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 14. Data: 2012-06-12 12:26:50
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-08 19:29, m4rkiz pisze:
    > "jadryś" <r...@y...com> wrote in message
    >
    > mozesz zaktualizowac na soft wydany przez huawei o ile taki istnieje

    Nie istnieje. Kliknięcie na ikonkę "aktualizuj urządzenie" wywołuje
    komunikat "twoje urządzenie jest w pełni aktualne". I chyba już tak
    pozostanie do końca, bo nowszy o prawie rok model takiego tabletu można
    zaktualizować z 2.3 do 4...

  • 15. Data: 2012-06-12 12:27:12
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-11 14:34, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "jadryś"<r...@y...com> napisał w wiadomości
    > Ale sa androidowe programy do przenoszenia aplikacji z pamieci telefonu
    > na karte :)

    Jakie to programy? Bo w moim urządzeniu w opcji "Aplikacje" jest
    możliwość przenoszenia programów na sdcacd, jednak taka roszada jest
    możliwa między pamięcią urządzenia a kartą fabrycznie zainstalowaną. Tej
    zewnętrznej karty wcale nie ma w opcji.