  • 1. Data: 2012-06-04 09:24:33
    Temat: Nokia E72 - nie dochodzą smsy, poza zasięgiem
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Od jakiegoś roku mam problem ze swoim telefonem. Często jest tak, że mam
    zasięg a mimo to nie dochodzą do mnie smsy, a jak ktoś dzwoni nie może sie
    dodzwonić i słyszy informację ze jestem poza zasięgiem. Po zrestartowaniu
    telefonu wszystko wraca do normy. Dzieję się tak bardzo często, w zasadzie
    4-5 razy w tyg. Co zrobić?

  • 2. Data: 2012-06-04 14:22:20
    Temat: Re: Nokia E72 - nie dochodzą smsy, poza zasięgiem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gucio" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > telefonu wszystko wraca do normy. Dzieję się tak bardzo często, w zasadzie

    Kupić lepszy telefon... Na przykład iPhone :-)