  • 1. Data: 2012-06-04 10:59:45
    Temat: Jak
    Od: jadryś <r...@y...com>

    zmusić Androida do instalowania programów na zewnętrznej karcie?
    Konfiguracja w moim sprzęcie jest taka - pamięć telefonu, karta sdcart i
    ta zewnętrzna - sdcart2, na której chciałbym instalować niektóre programy.

  • 2. Data: 2012-06-04 18:44:40
    Temat: Re: Jak
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 04-06-2012 10:59, jadryś pisze:
    > zmusić Androida do instalowania programów na zewnętrznej karcie?
    > Konfiguracja w moim sprzęcie jest taka - pamięć telefonu, karta sdcart i
    > ta zewnętrzna - sdcart2, na której chciałbym instalować niektóre programy.
    Czyli masz dwie karty pamięci? Jaką masz wersję androida?

  • 3. Data: 2012-06-05 13:31:23
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-04 18:44, spider.pl pisze:
    > Czyli masz dwie karty pamięci? Jaką masz wersję androida?

    Tak, jedna nieusuwalna, zainstalowana fabrycznie. Android w wersji 2.2.
    Froyo

  • 4. Data: 2012-06-05 16:59:51
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 05-06-2012 13:31, jadryś pisze:

    > Tak, jedna nieusuwalna, zainstalowana fabrycznie. Android w wersji 2.2.
    > Froyo
    Zaktualizuj andka do 2.3 i problem z instalacją na SD zniknie. Z
    ciekawości zapytam co to za telefon z dwoma kartami?

  • 5. Data: 2012-06-05 17:15:48
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "spider.pl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zaktualizuj andka do 2.3 i problem z instalacją na SD zniknie. Z
    > ciekawości zapytam co to za telefon z dwoma kartami?

    A chcesz sie zalozyc ze nic nie zniknie ?
    Czemu doradzasz, jak nie masz o tym pojecia ?
    Na przyklad Samsung P1000 ma jedna karte wbudowana, a ta ktora Ty
    dokladasz nazywa sie karta zewnetrzna :)

    Nemo

  • 6. Data: 2012-06-06 16:45:33
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-05 16:59, spider.pl pisze:

    > Zaktualizuj andka do 2.3 i problem z instalacją na SD zniknie. Z
    > ciekawości zapytam co to za telefon z dwoma kartami?

    Czyli jak to wygląda w wersji 2.3 - jest gdzieś opcja do wyboru gdzie
    można instalować programy, albo kopiować pobierane pliki? Pytanie trochę
    za wyrost, bo i tak teraz nie mogę zaktualizować androida bo jest na
    gwarancji. To jest tablet firmy Huawei, który służy mi zresztą również
    za telefon.

  • 7. Data: 2012-06-06 16:46:51
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-05 17:15, cpt. Nemo pisze:

> [...]
    > Na przyklad Samsung P1000 ma jedna karte wbudowana, a ta ktora Ty
    > dokladasz nazywa sie karta zewnetrzna :)

    Ale w żadnej wersji Androida nie ma opcji wyboru miejsca do instalacji
    programów?

  • 8. Data: 2012-06-07 12:06:18
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-05, o godz. 16:59:51
    "spider.pl" <s...@n...pl> napisał(a):

    > Zaktualizuj andka do 2.3 i problem z instalacją na SD zniknie. Z
    > ciekawości zapytam co to za telefon z dwoma kartami?

    Wiele telefonów dużą pamięć zewnętrzną traktuje jak kartę pamięci a
    drugą w slocie jako kolejną.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2012-06-08 19:29:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "jadryś" <r...@y...com> wrote in message
> [...]
    > bo i tak teraz nie mogę zaktualizować androida bo jest na gwarancji.

    mozesz zaktualizowac na soft wydany przez huawei o ile taki istnieje

  • 10. Data: 2012-06-08 20:45:54
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-06-07 12:06, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Wiele telefonów dużą pamięć *zewnętrzną* traktuje jak kartę pamięci a
    > drugą w slocie jako kolejną.

    Powiadasz...

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."