  • Data: 2010-03-10 13:29:29
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 19:52, .Zykfryd. pisze:
    > W dniu 2010-03-09 17:50, Piotr M pisze:

    > Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi
    > najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek
    > BOK.

    Hmm ... ani razu nie musialem korzystac z ich uslug .... bez problemu
    sobie daje rade ...

    > Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
    > korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie
    > tanie ale jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu
    > Plusa to drożeni niż z telefonu W3 na "Malediwach".

    Hmm .... juz spokojnie trzeci miesiac korzystam z pakietu 500MB w
    telefonie ... rewelacja ... no problems ...
    Jezeli chodzi o roaming transmisji danych to przeciez sie to da wylaczyc

    > Roaming co z tego że
    > tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi

    No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z
    roamingu ...

    > I czasem z premedytacją zmuszam co niektórych
    > co przeszli do Play żeby do mnie oddzwonili ;-)

    :))) ... swietnie :))) wyslalbym Cie na drzewo :)

    Pozdrawiam
    Bastek