  • Data: 2010-03-10 18:02:40
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: W <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .Zykfryd. wystukał, co następuje:

    > Przyjdzie taki czas że będziesz musiał złożyć reklamacje...

    Ja kilka złożyłem. Fakt, że odpowiedzi czasami są lekko 'budowlane' (ach ten
    beton (; ) ale co trzeba było to zostało naprawione bądź zrekompensonowane
    (przeniesienie numeru przeciągnęło się o kilka dni, ale nie byłem bez numeru
    i nie działała poczta głosowa na e-mail). Zawsze można lepiej, ale nie
    dramatyzujmy ;)

    > Tylko że wtedy możliwości wykorzystania tego pakietu są mocno
    > ograniczone terytorialnie. A W3 świadczy wszystkie swoje usługi w
    > zasięgu całej swojej sieci czyli na 99% powierzchni kraju.

    pakiety internetowe w taryfach głosowych działają też na nadajnikach 2g, a
    OIDP to 2g+3g play obejmuje 75% ludności (tak, wiem, to nie to samo co
    terytorium, ale ja tam się nie zapuszczam na odzludzia (; ). Sprawdziłem
    gdzie mam zasięg play (empirycznie) i gdzie go będę potrzebował i tyle.
    Mówisz, że w3 działa na 99% kraju - super, ale oni swoją sięć budują trochę
    dłużej, a całej sieci nie da się ot tak, z dnia na dzien postawić - co nie?
    ;)

    > Oczywiście ale jest to powód dlaczego niektórym do Play nie śpieszno,
    > albo wręcz wracają z powrotem do W3.

    I w tym rzecz - jest wybór! Niektórym takie warunki pasują i walą mieć
    taniej, niektórzy potrzebują pewniejszej i powszechniejszej uslugi. Co kto
    lubi ;]