  • 101. Data: 2016-11-15 01:44:36
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:295a473a-e220-4d8d-8a51-6039cc0fab50@googlegrou
    ps.com...

    > Megrims nie przestrzegal odnosnie wlaczania sie do ruchu

    przestrzegał, przepuscił tamtego.

    > na dodatek obydwaj nie przestrzegali odnosnie patrzenia.

    Kombi minęło i pojechało. Nie ma obowiązku patrzenia za nim.

  • 102. Data: 2016-11-15 01:45:12
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Rey48"

    > Jest przepis w PoRD dotyczacy cofania i cofający go złamał.
    > ---
    > I przepis dotyczący włączania się do ruchu, który też został złamany.

    Nie, nie zostal złamany. Megrims udzielił pierwszenstwa
    i rozpoczął manewr nie zagrazając tamtemu.

  • 103. Data: 2016-11-15 02:27:58
    Temat: Włączał się. Re: Ja mam
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Użytkownik "Rey48"

    > Gdy włączyły się światła cofania, to pół samochodu
    > juz było na jezdni.
    > ---
    > No i co z tego ?

    W tym momencie kombi bylo pojazdem włączającym się do ruchu,
    bo sam z własnej woli, zatrzymał się, warunki ruchu nie zmusiły go do
    zatrzymania,
    czyli miał obowiązek udzielić pierwszenstwa wszystkim.
    Megrims byl uczestnikiem ruchu, bo jego pojazd jechal juz po jezdni.

  • 104. Data: 2016-11-15 06:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org ...

    > Partia rzadzaca moglaby od razu to przepchnac jako kolejny fajny
    > dodatek do jakiejs interesujaco-nowatorskiej ustawy o konstytucji.

    :)
    Ustawa naprawcza cofanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 105. Data: 2016-11-15 06:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Co tu jest do rozumienia ? Miał prawo cofać. Należało go przepuścić.

    Co tu jest do rozumienia? Nie wolno wjezdzac w inne samochody.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 106. Data: 2016-11-15 08:06:22
    Temat: Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.11.2016 12:00, Budzik wrote:
    > A 50 metrów wczesniej po prawej miałes 5 miejsc wolnych - nie było lepiej
    > tam stanac? :)

    W ogóle mógł się z domu nie ruszać ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 107. Data: 2016-11-15 08:47:10
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-14 o 21:32, j...@i...pl pisze:

    > Moje pierwsze wrażenie? Wtgląda jak ustawka ;)
    ================
    Wygląda to tak jakby kombi miało tył do zrobienia za friko.

  • 108. Data: 2016-11-15 09:49:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rey48"

    > Miał prawo cofać. Należało go przepuścić.

    Nie mial prawa cofać, bo w momencie rozpoczecia cofania
    na jego drodze byl inny pojazd.
    ---
    No właśnie nie, przypatrz się dokładnie. Tak się nieszczęśliwe zdarzyło, że
    obaj ruszyli w kolizyjny, więc do tej kolizji doprowadzili.

  • 109. Data: 2016-11-15 09:51:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rey48"

> [...]

    > na dodatek obydwaj nie przestrzegali odnosnie patrzenia.

    Kombi minęło i pojechało. Nie ma obowiązku patrzenia za nim.
    W ogóle nie ma obowiązku patrzenia :-) Trzeba tylko przepuścić jadących po
    głównej, także tych cofających. :-)

  • 110. Data: 2016-11-15 09:53:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Nie, nie zostal złamany. Megrims udzielił pierwszenstwa
    i rozpoczął manewr nie zagrazając tamtemu.
    No, ale potem sytuacja na drodze zmieniła się tak, że ostatecznie oboje w
    siebie wjechali.