  • Data: 2016-11-29 18:23:57
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik"

    > A jak bys sie bronil w sadzie. Jest nagranie. Od momentu wlaczenia sie
    > swiatel cofania w samochodzie ktory uderzyl w drugi samochod uplywaja trzy
    > sekundy, da sie to z filmu policzyc. Samochod ktory przywalil jest w ruchu
    > i na pierwszenstwie. Wlaczenie swiatel cofania nastapilo bezposrednio po
    > zatrzymaniu kombi. Gdyby kierowca audi widzial wlaczone swiatla cofania to
    > by sie zatrzymal i uniknal stluczki. A on jak krowa jedzie pomimo ze
    > wymusza pierwszenstwo. No i nie wiadomo czy trabil zeby ostrzec
    > kierujacego kombiakiem.

    Nie wiem jaki Ty film oglądasz, ale na tym filmie, wskazanym przez
    Megrimsa widać, że światła cofania zapalają się jak Megrims już znalazł
    się na środku.
    ---
    Nie na środku. Wyjechał na "swoją" połowę, druga była przejezdna.

    Niestety ten cofający idiota nie dał mu nawet szans na
    jakąkolwiek reakcję.
    ---
    Idź stąd