eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJa mam ku@#$wa pechaRe: Ja mam ku@#$wa pecha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o08123$s58$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <o082ke$hha$1@dont-email.me> <o083gc$191$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <o088no$cgo$1@usenet.news.interia.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@l...net>
    <d...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 28 Nov 2016 10:30:17 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <583bf929$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-177-173.play-internet.pl
    X-Trace: 1480325418 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 94.254.177.173:40222
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3011
    X-Received-Body-CRC: 2797375606
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-13 o 02:14, Zenek Kapelinder pisze:
    > kluczowe jest znalezienie przepisu ktory zlamal cofajacy. Sad nie bedzie sluchal
    pierdolenia w styu a co by bylo gdyby. Sad chce dostac konkretne paragrafy. No to co
    zrobil cofajacy czego mu zrobic nie bylo wolno? Wlaczajacy sie do ruchu ma ustapic
    pierwszenstwa wszystkim, cofajacym tez. Wychodzi ze cofanie nie bylo powodem
    stluczki.


    Kogutek co Ty pier....sz?

    Jaki włączający się do ruchu?

    Wiesz co to jest "włączanie się do ruchu"? W tym przypadku nie było
    włączania się do ruchu, a jeżeli nie wiesz dlaczego to przeczytaj Prawo
    o Ruchu Drogowym.

    Po pierwsze cofający wykonał manewr, kiedy Megrims odjechał spod
    dystrybutora i nie ma znaczenia czy tamtemu się wcześniej świeciły
    światła cofania czy też nie. Prawo nic nie wspomina o światłach cofania,
    że kogokolwiek do czegokolwiek zobowiązują tak jak jest to w przypadku
    kierunkowskazów (np. zabrania wyprzedzania z lewej, sygnalizującego
    zamiar skrętu w lewo). Ponieważ nie ma żadnego zapisu o światłach
    cofania, a jest obowiązek ustąpienia wszystkim uczestnikom ruchu podczas
    wykonywania manewru cofania to nawet gdyby Megrims wjeżdżał z drogi
    podporządkowanej na drogę z pierwszeństwem to cofający ma obowiązek
    ustąpienia pierwszeństwa.

    Po drugie cofający miał obowiązek upewnić się, że wykonując manewr nie
    zagraża innym uczestnikom ruchu i powinien ustąpić pierwszeństwa Megrimsowi.

    Po trzecie cofający miał Megrimsa z prawej strony - zasada pierwszeństwa
    z prawej.

    Tak więc przestań pier....ć głupoty, bo tylko przez takich jak Ty
    nieuków, na drodze jest tyle nieporozumień i zbędnych interwencji policji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: