  • Data: 2009-09-27 18:10:52
    Temat: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kibic pisze:

    > A nieprawda! :-)
    >
    > to nie jest głupota tylko brak HDR.

    Dżizas, znowu hdr...
    Jak mi się jogurt skwasi, to go przywrócę do używalności hadeerem :)

    > fabrycznie ustawiony mały kontrast i kompresja cieni dawały by blade
    > zdjęcia przy mało kontrastowych scenach i aparaty byłby "zepsute" i
    > "niedobre"
    > pozatym na jakich poziomach są istotne cienie, które trzeba
    > kompresować wie tylko oglądający. cięzko zrobic dobrą automatyczna
    > krzywą.

    A wystarczyłoby zadać mały kontrast, a potem rozciągać sygnał do
    przedziałów z lekką kompresją cieni i świateł.
    Ciekawe, kiedy ten ''patent'' zawita w cyfrakach. Patent z odszumianiem
    osobno chromy z dużym promieniem zawitał po kilku latach odkąd gadaliśmy
    tu, że by się przydał.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl