  • Data: 2009-02-23 14:46:28
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: "xymax" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal(sxat)" napisał w wiadomości
    > administracji.

    > 1. to jest wyjscie awaryjne w sytuacji kiedy cos sie dzieje i nie wiadomo
    > co
    > sie dzieje... a techniki zdalne zawodza...
    > 2. jeszcze nie bylo mi to potrzebne :) ale chcialbym cos takiego zrobic
    > 3. o ile Pani Basia potrafi wlaczyc komputer czy Pan Antoni zmienic
    > kabelek
    > to o tyle nie ustawi nowego komputera - a po co sie ruszac z firmy jesli
    > mozna poproscic - podlacz mi to urzadzonko zamiast klawiaturki i monitora
    > :)
> [...]

    Zaraz zaraz Ty sam sobie zaprzeczasz, raz piszesz że do zarządzania a
    następnym razem jak Ci komp padnie. Jak miał bym tego używać do wpinania w
    gniazdo klawiatury i myszy PS to trzeba kompa restartować a znając życie 90
    % przypadków restartów pomaga. To po co to ładować do kompa ? Jak już padnie
    i na czarnym ekranie stoii to i tak musisz się wybrać bo zdalnie nie
    zrobisz.

    Możesz jeszcze blueconect testować, będziesz miał szybciej.

    Wiedziałem że to co piszesz to słomiany zapał.

    --
    MS