eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJAKI MOTOCYKL?Re: JAKI MOTOCYKL?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!newsfeed.kamp.net!newsf
    eed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <i22di1$uir$1@mx1.internetia.pl> <i26sqr$7$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@q...googlegroups.com>
    <i27576$7b2$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@z...googlegroups.com>
    <i292bm$9f8$1@inews.gazeta.pl>
    <4c485c39$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <i29nsu$lph$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i29nsu$lph$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Date: Thu, 22 Jul 2010 22:10:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 26
    Message-ID: <4c48a5a5$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.106.232
    X-Trace: 1279829414 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2585 83.20.106.232:52229
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:626836
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i29nsu$lph$...@i...gazeta.pl...
    > Ze skrecaniem to bez przesady - nie jest az tak ciezko. Co do hamowania -
    > fakt, wiekszosc czopkow ma pojedyncza tarcze niestety, ale sa tez modele z
    > podwojna, ktore hamuja calkiem niezle.

    2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie
    przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami, potem
    wsiadz np. na fazera z tymi samymi hamulcami, a potem wsiadz na TDM z tymi
    samymi hamulcami. Niby bardzo podobne uklady, zaciski te same, pompy tylko
    rozne (acz nie zawsze), a hamuja bardzo roznie. Akurat nowy warrior tez ma
    te hamulce, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie hamowal tak samo jak
    R6/R1.

    > Nikt mu nie polecal Warriora na poczatek :-)

    Co nie zmienia faktu, ze argument "czoper jest slaby, wiec jest dobry na
    poczatek" IMHO jest do bani. Kumpel mial virago 535, a jezdzil caly czas na
    maksa. Przed zakretem zwalnial drastycznie (na tyle na ile sie dalo), a
    potem palnik do konca obrotomierza. Nie wyszlo mu to na dobre, a wcale nie
    mial za duzo mocy.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: