  • Data: 2010-07-22 20:55:51
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Nigdy nie wsiade na takie cos ;-)
    >
    > Boisz sie, ze sie spodoba? ;>

    Raczej nigdy mi sie nie podolaby takie motocykle. Siedzi sie mega lipnie,
    wyglada to slabo :-) Poza tym w mojej okolicy drogi sa jakie sa i ledwo
    nadaja sie do jedzenia a co dopiero do zapierdzielania. Nie byloby gdzie
    poszalec.

    > Pierwsze monobloki pojawily sie jakos ~96, albo 98 roku, ale nie dam reki
    > obciac. We fazerze uzywam 2 palcow i myslalem, ze jest zajebiscie, ale
    > przewiozlem sie R6 - jest jeszcze lepiej, a zaciski te same.

    No ja w moim jednotarczowcu to musze cala reka hamowac :/ Jechalem kolegi
    turystykiem (juz nie pamietam jaka marka) i przy pierwszym hamowaniu malo
    przez kiere nie wylecialem :-)

    > Kupil mu ojciec, wlasnie argumentujac, ze slabe wiec sie chlopak szybko
    > nie zabije. Owszem zyje do tej pory, ale gdyby mial cos co skreca i
    > hamuje, a rownie slabe (przeciez mozna kupic kastrata z Niemiec) to pewnie
    > by sie nie polamal.

    Widzisz, ojciec mu kupil i nie trafil w gust. Tak jak pisalem - chopper nie
    byl dla niego. Kupic sobie cos, co z zalozenia nam nie pasuje to tez jest
    lipa. Mi od dzicka podobala sie armatura i crossy. Zostalem ostatecznie przy
    tym piereszym i nie zaluje. Bujam sie spokojnie 100-110 km/h i jest
    przyjemnie. Kazdemu wedlug potrzeb, nie? :-) Jak ktos pyta o cos na ksztalt
    Warriora to raczej wypada mu polecic jakiegos cruisera/choppera? :-)

    > Na poczatek wlasnie IMHO powinno sie polecac typowego golasa o wygodnej
    > pozycji z mozliwie dobrymi zawiasami i hamulcami. Moc moim zdaniem ma
    > znaczenie zupelnie trzeciorzedne - wazniejszy jest sposob jej oddawania.
    > Do tego za malo mocy tez nie moze byc (bo problem z wyprzedzaniem).
    >
    > Potem troche pojezdzi i sam uzna co mu przeszkadza, co pasuje i wtedy sie
    > zdecyduje, w ktorym kierunku ma isc.

    Do konca bym sie nie zgodzil - zalezy jaki motor sie komus podoba i pod tym
    wzgledem powinno sie tez wybierac maszyne. Z Twojego opisu na pierwsze moto
    pasuja jedynie turystyki a nie kazdy jest przekonany do tego typu moto.

    Pozdrawiam
    Dysiek