  • Data: 2010-07-22 21:32:19
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 23:02, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Jak ktos ma 190cm/120 kg to masa go raczej nie przerazi. Bardziej obawialbym
    > sie dac nowicjuszowi tyle mocy. Dla mnie te dzisiejsze 30-40 kg nie bylo az
    > takim wyzwaniem.

    No nie ale może nabawić się jakichś lęków czy złych nawyków. Ciężkim
    moto nie ma się takiej chęci do eksperymentów, przynajmniej ja tak
    mam.

    > Dziwnym trafem jak pokazuja wypadki w TV to w 90% sa to dzwony
    > scigaczami/sport-turystykami. Ludzie takimi sprzetami jezda szybciej i
    > agresywniej (na ogol) niz czopkami wiec czesto przewaga hamulcow wychodzi na
    > zero. Ja swoim moto jedze max 120 km/h, zwykle 100 km/h, gdzie zapewne dla
    > wielu z Was sa to predkosci wrecz smiejsze.

    Noooo... taki sport-turystyk używany zgodnie z przeznaczeniem robi
    rocznie tyle co czopek przez 10 lat. To napewno też nie pozostaje bez
    różnicy jeżeli chodzi o ilość wypadków z udziałem jednych i drugich.
    Co do prędkości to też dużo zależy od motocykla, tam gdzie czoperem
    120 km/h staje się mało przyjemne to plastikiem to jest spacerowo...

    > Scigacze tez do jazdy sie slabo nadaja z pozycja tak niewygodna, ze po 50 km
    > ma sie dosyc :-)

    Dlatego posiadam coś co zwane jest motocyklem sportowo-turystycznym
    chociaż nie wiem co w nim jest ze sportu ale lubię go i ma u mnie
    dożywocie.

    --
    Artur
    ZZR 1200