  • Data: 2010-07-26 14:08:59
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i2jhbn$57n$...@n...onet.pl...
    > Właśnie kiedyś taka opinia przekonała mnie, żeby na pierwszy motocykl nie
    > kupować sobie czopera, tylko Suzuki GS500.

    Nie mialem GS'a. Przewiozlem sie kawalek;)

    > Teraz mam Fazera 600 i jestem szczęśliwy.

    Mialem MZ'te, potem bardzo krotko malego bandziora i teraz mam fazera
    (FZS'a) i IMHO po MZ'cie moglem spokojnie posadzic tylek na fazerze, mimo ze
    w ogole nie bralem go pod uwage kiedy kupowalem bandziora. Te 100KM na
    papierze mnie przerazilo. W rzeczywistosci to bardzo fajna maszyna. Do 5tys
    obrotow taka XJ'tka z lepszymi hamulcami, zawieszeniem i wiekszym
    schowkiem;)

    > Uroczo; mógłbym mieć takiego w garażu... jako drugi motocykl.

    Nie przepadam za bardzo za chopperami albo cruiserami, ale sa takie ktore
    moglbym miec, np. valkyrie, albo beemke bonda, albo duzego sportstera. Ale
    na 100% nie jako drugie... drugi bylby sport turystyk, trzeci bylby ciezki
    szosowy endurak (taki jak duza multistrada, czy TDM'ka), potem cos typowo
    terenowego, potem jakis weteran (taki naprawde stary - najlepiej powojenny
    HD) i dopiero wtedy byloby miejsce dla czopkow;)

    --
    pzdr:
    Ivam