  • Data: 2010-07-22 16:05:49
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.07.2010 Dysiek <b...@b...pl> napisał/a:
> [...]
    AAAAAAAhUw/qljehmO9psw/s1600/img_8536.jpg>

    > Tak, to powyzsze to dla mnie kasyk po lekkich przerobkach. Generlanie autor
    > watku pod klasyczny motocykl podpina Warriora
    > (http://tnij.org/hn9a),

    Wiesz dla mnie to wygląda trochę jak odwłok owada, nieudolnie przyczepiony
    do przedniego zawieszenia z jakiegoś motocykla.

    > a znacznie mu blizej to typowego cruisera/choppera
    > niz innego typu motocykla, stad moja propozycja aby zakupil se Shadow 750.

    Właśnie się dowiedziałem że istnieje armatura nadająca się na pierwszy,
    do nauki, itd, zapewnia też zero gleb parkingowych. Tak to właśnie ten
    motocykl:
    <http://4.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/S_ysFSOYLKI/A
    AAAAAAAfkw/3wBB8WGF0FM/s1600/img_4097.jpg>

    ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom