eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIzeraRe: Izera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-network.org!news.dns-netz.com!n
    ews.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.a
    ms1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.high
    winds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Izera
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6036a0aa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <6036a43a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037788f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <603785d7$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037c580$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <6037d1e5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <6038c0f2$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <8149545131$20210226210157@squadack.com>
    <s1ilmj$ps5$1$horizn@news.chmurka.net>
    <603e010c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <603e078d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <603e10a6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <603e16d6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 2 Mar 2021 13:51:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 105
    Message-ID: <603e34de$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1614689503 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 83.142.196.21:32289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4750
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692057
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.03.2021 o 13:12, J.F. pisze:

    >> Daj spokój. O minimum można mówić od wersji karo. A wtedy, to już nie
    >
    > No nie wiem - wczesniejsze tez jakos jezdzily.

    Z naciskiem na jakoś - resory piórowe, napęd z tyłu... Sytuację ratował
    chyba tylko dychawczy silnik, że to na każdym zakręcie nie wypadało.

    > I to calkiem niezle ... tylko troche za duzo palily :-)

    Zwłaszcza biorąc pod uwagę jak mocne jednostki tam montowali;)

    >> było czego ratować - w momenencji wyjazdu z fabryki był przestarzały.
    >> Ile liftów można robić z zabytku?
    >
    > Ja widac - duzo.

    Jak się nie umie zrobić nowego, to się liftuje zabytki.

    >> A ile będzie izera?
    >
    > Izera to inna sprawa.

    Taka sama - narodowy samochód.

    >> Bez przesady - na licencji, ale jednak robiony u nas.
    >
    > No to mielismy polskie tico, polskiego lanosa, astre, chyba skode ...

    Tak średnio - jednak poldeusza produkowaliśmy własnymi siłami.

    >> Związki nie pozwoliły.
    >
    > Jakos tam Daewoo pozwolily.

    Dlatego, że najpierw pogonilismy niemców.

    >> Samodzielnie nie. Jako część większej całości - czechom się udało. I
    >> wracamy do pytania czy izera ma szanse?
    >
    > No wlasnie obawiam sie, ze nie ... myle sie?

    Nie. Nawet jakby to była normalna prywatna inicjatywa to by raczej się
    nie udało. I dlatego nikt kto liczy normalnie się za to nie zabrał. A
    tak - pamiętaj że właścicielem większościowym jest sasin. No co może się
    nie udać? ;)

    > Obym sie mylil ... czy jednak im szybciej Mateusz to zrozumie, tym mniej
    > pieniedzy wyda :-)
    > A moze on to rozumie ?

    Spokojnie. Przecież te pieniądze nie znikną. Co najwyżej zostaną
    sprywatyzowane. Mati to dobrze rozumie - ma w tym duże doświadczenie.

    > Innych inwestycji bym nie porownywal,

    Dlaczego - wszystkie wielkie inwestycje planu pięcioletniego leżą i
    kosztują. No dobra - kanał imienia misia zaczęli kopać. Tylko bursztynu
    nie znaleźli, więc będzie droższy.

    > natomiast ogolnie wiadomo -
    > panstwowy przemysl wydajny nie bedzie,

    Dlaczego? Na przykład praktycznie całe wydobycie i przetwórstwo ropy
    jest państwoe i generalnie dobrze sobie na świecie radzą. Sporo linii
    lotniczych też.

    > szczegolnie jesli to
    > panstwowo-prywatny - tzn prywatnie sie rodzine zatrudnia

    I tu jest pies pogrzebany.

    >> Więc pchamy się w porażkę.
    >
    > No - akurat motoryzacja przetrwala ... na razie.

    Nasza nie przetrwała. Wiec mamy doświadczenie w porażkach;)

    >>> Ale ropa sie skonczy.
    >
    >> Od dekad i jest jej coraz więcej:P
    >
    > Pozory.

    Nie - od czasu wieszczenia końca ropy odkryte zasoby się systematycznie
    powiększaja;)

    > Ustawowo sie zabroni parkowac i wjezdzac :-)

    Ustawowo to można wszystko - parkingi nie mają z tym nic wspólnego. Od
    dawna pisałem, że za tą elektromobilność zapłaci każdy a samochodu mieć
    nie będzie. Teraz jak do gry wchodzi podmiot który może dowolnie
    kształtować prawo, to nie ma już wątpliwości, że obywatele zostaną
    wydymani.

    >> Ale sprzątanie burdelu potrwa lata.
    >
    > Ale bedzie wina Tuska, ze poszlo nie tak :-)

    I tak będzie.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: