-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-network.org!news.dns-netz.com!n
ews.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.a
ms1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.high
winds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Izera
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6036a0aa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<6036a43a$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<6037788f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<603785d7$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<6037c580$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<6037d1e5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<6038c0f2$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<8149545131$20210226210157@squadack.com>
<s1ilmj$ps5$1$horizn@news.chmurka.net>
<603e010c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
<603e078d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e10a6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<603e16d6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Tue, 2 Mar 2021 13:51:43 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 105
Message-ID: <603e34de$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1614689503 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 83.142.196.21:32289
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4750
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692057
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.03.2021 o 13:12, J.F. pisze:
>> Daj spokój. O minimum można mówić od wersji karo. A wtedy, to już nie
>
> No nie wiem - wczesniejsze tez jakos jezdzily.
Z naciskiem na jakoś - resory piórowe, napęd z tyłu... Sytuację ratował
chyba tylko dychawczy silnik, że to na każdym zakręcie nie wypadało.
> I to calkiem niezle ... tylko troche za duzo palily :-)
Zwłaszcza biorąc pod uwagę jak mocne jednostki tam montowali;)
>> było czego ratować - w momenencji wyjazdu z fabryki był przestarzały.
>> Ile liftów można robić z zabytku?
>
> Ja widac - duzo.
Jak się nie umie zrobić nowego, to się liftuje zabytki.
>> A ile będzie izera?
>
> Izera to inna sprawa.
Taka sama - narodowy samochód.
>> Bez przesady - na licencji, ale jednak robiony u nas.
>
> No to mielismy polskie tico, polskiego lanosa, astre, chyba skode ...
Tak średnio - jednak poldeusza produkowaliśmy własnymi siłami.
>> Związki nie pozwoliły.
>
> Jakos tam Daewoo pozwolily.
Dlatego, że najpierw pogonilismy niemców.
>> Samodzielnie nie. Jako część większej całości - czechom się udało. I
>> wracamy do pytania czy izera ma szanse?
>
> No wlasnie obawiam sie, ze nie ... myle sie?
Nie. Nawet jakby to była normalna prywatna inicjatywa to by raczej się
nie udało. I dlatego nikt kto liczy normalnie się za to nie zabrał. A
tak - pamiętaj że właścicielem większościowym jest sasin. No co może się
nie udać? ;)
> Obym sie mylil ... czy jednak im szybciej Mateusz to zrozumie, tym mniej
> pieniedzy wyda :-)
> A moze on to rozumie ?
Spokojnie. Przecież te pieniądze nie znikną. Co najwyżej zostaną
sprywatyzowane. Mati to dobrze rozumie - ma w tym duże doświadczenie.
> Innych inwestycji bym nie porownywal,
Dlaczego - wszystkie wielkie inwestycje planu pięcioletniego leżą i
kosztują. No dobra - kanał imienia misia zaczęli kopać. Tylko bursztynu
nie znaleźli, więc będzie droższy.
> natomiast ogolnie wiadomo -
> panstwowy przemysl wydajny nie bedzie,
Dlaczego? Na przykład praktycznie całe wydobycie i przetwórstwo ropy
jest państwoe i generalnie dobrze sobie na świecie radzą. Sporo linii
lotniczych też.
> szczegolnie jesli to
> panstwowo-prywatny - tzn prywatnie sie rodzine zatrudnia
I tu jest pies pogrzebany.
>> Więc pchamy się w porażkę.
>
> No - akurat motoryzacja przetrwala ... na razie.
Nasza nie przetrwała. Wiec mamy doświadczenie w porażkach;)
>>> Ale ropa sie skonczy.
>
>> Od dekad i jest jej coraz więcej:P
>
> Pozory.
Nie - od czasu wieszczenia końca ropy odkryte zasoby się systematycznie
powiększaja;)
> Ustawowo sie zabroni parkowac i wjezdzac :-)
Ustawowo to można wszystko - parkingi nie mają z tym nic wspólnego. Od
dawna pisałem, że za tą elektromobilność zapłaci każdy a samochodu mieć
nie będzie. Teraz jak do gry wchodzi podmiot który może dowolnie
kształtować prawo, to nie ma już wątpliwości, że obywatele zostaną
wydymani.
>> Ale sprzątanie burdelu potrwa lata.
>
> Ale bedzie wina Tuska, ze poszlo nie tak :-)
I tak będzie.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.21 13:58 Mirek Ptak
- 02.03.21 15:06 ąćęłńóśźż
- 02.03.21 15:11 ąćęłńóśźż
- 02.03.21 15:11 J.F.
- 02.03.21 15:13 ąćęłńóśźż
- 02.03.21 15:14 J.F.
- 02.03.21 15:19 Shrek
- 02.03.21 15:29 Shrek
- 02.03.21 15:30 J.F.
- 02.03.21 16:58 Shrek
- 02.03.21 18:47 TomN
- 02.03.21 19:06 K
- 02.03.21 21:03 cef
- 02.03.21 23:53 HageRe
- 03.03.21 07:17 JDX
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-07 Piaseczno => Developer .NET <=
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i